CloudProfile – kompletní balíček online služeb pro malé podniky

Optimalizací pro webové vyhledávače (SEO) a sociálními médii se v poslední době zabývá čím dál tím více mediálních a reklamních agentur, ovšem jejich služby si nemůže dovolit každý, zejména menší firmy. Pokud ale chce takový podnik jít s dobou a podniknout aktivní kroky pro zvýšení povědomí o svých produktech a službách, je cesta na síť správným krokem. Zvládnout všechny nástrahy sociálních médií či SEO může být pro takové společnosti nepřekonatelné.

Služba CloudProfile je zaměřena právě na tyto firmy a nabízí jim komplexní péči. Za $49.99 měsíčně nabízí své stránky jako centrální uzel, ze kterého lze v jednoduchém a uživatelsky nenáročném prostředí spravovat najednou firemní profily na dvou nyní nejpoužívanějších sociálních médiích pro byznys, Facebooku a Twitteru. Stejným způsobem lze být v kontaktu se svými zákazníky skrze firemní webové stránky, YouTube a vše takto uploadovat na web pomocí pouze pár kliků a výběrem, na kterém z daných médií se má obsah vyskytnout.

Být nalezen, být v kontaktu

Velmi důležitá je v dnešní době samozřejmě zpětná vazba. Nejrůznější data, např. kolik lidí a kdo psal na kterém serveru na váš profil, kolik lidí okomentovalo vaše video, jaké emaily vám přišly a taktéž kdo všechno a z jakých čísel vám volal na firemní telefonní čisla. To vše lze dennodenně sledovat v přehledné formě, s možností rovnou reagovat a být ve spojení se svými zákazníky. Součástí jsou zabudované statistiky a propojení se službou Google Analytics, jež odhalí provoz na vašich internetových stránkách a firemních profilech.

CloudProfile taktéž optimalizuje váš profil pro správné SEO, tedy pro snadnější nalezení ve vyhledávačích jako je Google, obchodních seznamech a v sociálních sítích. Lze taktéž pomocí galerií prezentovat své výrobky či služby a v nejbližší době se chystá propojení se platebními systémy Amazon Checkout a PayPal. První měsíc užívání CloudProfile je zdarma a jeví se jako ideální řešení pro malé firemní entity, kteří nemají pracovníka s potřebným povědomím a technickými znalostmi jak zvládat sociální média a interakci se zákazníky skrze nejužívanější služby na webu.