Čeští Socialbakers získali investici 2 miliony dolarů

Socialbakers se specializují na social media monitoring, především na Facebooku, pročež se také původně jmenovali Facebakers (než si toho všiml Facebook), do statistik ale zahrnují také LinkedIn, Google+ či Twitter. V současnosti nabízí firma dva placené produkty, Engagement Analytics a Engagement Builder. Společnost je prý zisková a každý měsíc zaznamenává na 250 tisíc unikátních návštěvníků, mezi 500 platícími zákazníky jsou jména jako Danone, Vodafone, Lufthansa a Peugeot.

Že k investici došlo jsme psali již v červenci, pokud jde o její výši, odkázalo tehdy vedení Socialbakers všechny nepotvrzené spekulace právě na současné oficiální oznámení na konci září. Každopádně jde pro českou internetovou společnost o skvělý úspěch. Socialbakers již nyní údajně zaměstnávají přes 50 lidí a jejich počet se má do konce roku dál přibližovat první stovce.

Via TC