Český startup Motionlab vstupuje na americký trh, pobočku povede Radek Pšurný

Motionlab

Video-platforma Motionlab vstupuje na americký trh. Za podpory agentury CzechInvest si jej vybral Newyorský akcelerátor VentureOut pro svůj tříměsíční intenzivní program. Pobočku v New Yorku bude mít na starost jeden ze zakladatelů společnosti Radek Pšurný.

“Je to pro nás skvělá příležitost, VentureOut nás dokáže propojit s velkými americkými
reklamními agenturami, systémovými integrátory a dalšími potenciálními partnery a
zákazníky. Právě proto jsme si vybrali New York a akcelerátor VentureOut,” říká Pšurný.

VentureOut se zaměřuje hlavně na technologické startupy s inovativním produktem.
“Motionlab je přesně ta technologie s velkým potenciálem uspět na americkém trhu. Proto
jsme ji chtěli mít v našem programu,” říká o spolupráci manažer VentureOut Eric Wollberg.

Proč se Motionlab vyplatil Web Summit 2018

Společnost ale dále pokračuje v rozvíjení i na českém trhu, který má na starost Filip Koubek
a Jan Sekerka. Motionlab byl jako samostatná společnost založen až v roce 2018, vývoj ale
probíhal víc než rok ve studiu Motionhouse, které má šest let zkušeností s tvorbou motion
designu, reklamních videí nebo VR aplikací.

“To je naše velká přidaná hodnota, většina konkurence ve světě se zaměřuje jen na IT stránku, my ale umíme udělat personalizovaná videa opravdu efektivní. To jsme dokázali třeba kampaní pro Marketing Festival,” dodává Koubek.

Akceleračního programu se Motionlab účastní za podpory CzechInvestu, který umožňuje
startupům podporu také v dalších lokalitách, jako je San Francisco, Londýn nebo Singapur.

Diskuze k článku