Český CleverAnalytics, s platformou pro location intelligence, má seed investici 10 milionů

Český startup CleverAnalytics, vyvíjející cloudovou platformu pro location intelligence, získal seed investici od technologického hubu MindForge za více než deset milionů korun. Prostředky plánuje využít na urychlení vývoje analytického nástroje.

Konkrétně jde o nástroj kombinující lokační data, volně přístupná data a transakční data zákazníků, čímž vytváří unikátní pohledy na byznys společností. V současnosti má přes 40 zákazníků, mezi které patří například Česká spořitelna, Rohlik.cz, Alza.cz nebo Zoot.

Díky investici skupiny MindForge, sdružující projekty na zpracování big data, umělou inteligenci či strojové učení, do které CleverAnalytics patří, plánuje startup svůj produkt uvést na trh ve třetím čtvrtletí letošního roku.

CleverAnalytics

Další zdroje pak budou směřovat na dobývání zahraničních trhů, a to zejména v Anglii a Německu. Cílem je podle startupu získat první referenční zákazníky a úspěšně etablovat produkt i celou společnost jako poskytovatele funkčního řešení na náročných trzích. Vše směruje do roku 2019, kdy společnost plánuje silnou zahraniční expanzi.

CleverAnalytics vznikl v roce 2015 jako spinoff společnosti CleverMaps, jejími zakladateli jsou Ondřej Tomas, Lukáš Puchirk a Jiří Žaloudek.

Diskuze k článku