České Rondo, outsourcing věrnostního systému, překonalo půl milionu uživatelů a vyráží do zahraničí

Česká společnost Rondo.cz, zaměřující se na outsourcing věrnostních programů a spotřebitelských soutěží, překonala milník 500 tisíc uživatelů. Firma zároveň oznámila expanzi na zahraniční trhy.

Podle vyjádření Lukáše Vršeckého, zakladatele a autora myšlenky, se od spuštění plné verze Rondo.cz v dubnu loňského roku podařilo dosáhnout lepších výsledků, než jaké očekávali. „Tím je nejen dosažení mety půl milionu uživatelů, ale zejména získání více než 60 firem, které se rozhodly využít našeho netradičního, ale funkčního řešení věrnostních a motivačních programů,“ popisuje.

S ověřeným konceptem do zahraničí

Jak to vůbec funguje? Náš Startup Týdne #56 v podstatě nabízí komplexní outsourcing věrnostního systému a spotřebitelských soutěží, který má za cíl přinášet zákazníkům novou formu nákupu spojenou se zážitky a prvky hry, firemním partnerům pak loajalitu zákazníků či motivaci k dalším nákupům.

Lukáš Vršecký (uprostřed) společně s investory ve firmě Tomášem Kučerou (vlevo) a Janem Hřebabeckým

„Pro příklad, obraty zákazníků, kteří díky Rondo nakoupili opakovaně nebo byly nově přivedení ze sítě Rondo, činily jenom za loňský prosinec 47,5 milionu korun,“ dodává dále Vršecký, bývalý B2B manažer společnosti Alza.

Mezi stávající partnery patří například pojišťovna AXA, Asus, Království hraček Bambule, Sparkys a další. K nim se teď přidají i zahraniční firmy, Rondo spouští expanzi na zahraniční trhy.

„První rok fungování a výsledky dokázaly, že se jedná o funkční projekt s velkým potenciálem. Druhým důkazem je to, že někteří naši klienti jsou nadšeni z přínosu posílení věrnosti zákazníků a přímého dopadu na tržby. Samy nás tak tlačí do realizace stejného řešení na dalších světových trzích, kde působí,“ doplňuje Vršecký.

Diskuze k článku