Brněnské Reservio spouští mobilní aplikaci, letos cílí na tržby 23 milionů

Česká společnost Reservio po úspěšném rozšíření aplikace pro B2B sektor přišla s variantou pro B2C. Jejímž cílem je, aby si i koncoví klienti zvykli na rychlý a snadný systém objednávání. Mobilní aplikace usnadňuje objednání se na služby 24 hodin denně 7 dní v týdnu, umožňuje si vybrat z nabídek rozličných podniků a služeb v konkrétním místě. Aplikace je dostupná všem zájemcům zdarma.

Za jejím vznikem stojí požadavky dnešního uspěchaného světa a možnosti digitálních technologií. Přes Reservio je možné si rezervovat online na služby z oblasti krásy a péče o tělo (kadeřnictví, barber shopy, salony krásy a kosmetiky), sportu (fitness centra, tělocvičny, jógová studia), zdraví (masážní salóny, fyzioterapie, ordinace a optiky), dále také autoservisy, volnočasové aktivity, různé kurzy a workshopy.

Požadované služby jednoduše vyhledáte podle místa. Na vámi zvolený termín se pomocí několika kliknutí snadno objednáte a aplikace vám pošle upomínku. Ve svém účtu navíc vidíte historii vašich objednávek a využití permanentek.

Boris Bošiak

„Na aplikaci pro koncové uživatele jsme pracovali rok, poslední tři měsíce probíhalo testování. Jednalo se o logický vývoj, kdy po úspěšném rozšíření Reservia mezi podnikateli nastal čas se zaměřit i na koncové klienty. Chtěli jsme podnikatelům pomoci se snadněji rozšiřovat a zpřístupnit je i lidem ze sousedství. Hledání a objednání se na stříhání kolikrát zabralo více času než samotná procedura. Několik kliknutí a nyní můžete mít termín na přezutí automobilu během večerních zpráv,“ uvedl Boris Bošiak, CEO Reservio [na úvodní fotce se CTO Františkem Mazuchem].

Aplikace Reservio na vyhledávání a rezervaci služeb pro koncové zákazníky je k dispozici ke stažení zdarma. Aplikace pro provozovatele a podnikatele je přejmenovaná na Reservio Business.

Jak to všechno začalo

Bošiak pochází ze slovenských Levic. „V Brně jsme se s kamarádem Františkem Mazuchem potkali při studiu na VUT. Tehdy jsem se věnoval webovým stránkám a zjistil jsem, že podnikatelé hledají způsob, jak přes ně objednávat své zákazníky. Nic takového jsem nenašel, tak jsme začali společně vyvíjet. Vrhli jsme se na podnikání, s nápadem rezervačního systému jsme vyhráli soutěž začínajících firem StarCube a získali investici od firmy Webnode. Rozhodli jsme se věnovat naplno Reserviu a studium přerušit,“ popisuje začátky podnikání.

V současnosti největší podíl na počtu rezervací má stále Česká republika, avšak rezervační systém Reservio se uchytil v anglicky mluvících zemích a Brazílii. Podíl na těchto trzích výrazně roste. Zajímavými trhy jsou i Španělsko, Itálie, Maďarsko, Velká Británie, Francie, Slovensko a USA, každý z nich tvoří 2 %.

Pro zajímavost má Reservio své klienty i v takových zemích jako jsou Belize, Indonésie, Mauritius, Andorra, Dominikánská republika, Kuwait či Mosambik. Více než 60 % zákazníků přichází na doporučení, jedná se tedy o plynulý organický růst. Firmy v podstatě ani nemusí mít vlastní webové stránky, přes aplikaci si jednoduše vytvoří rezervační stránku, jejíž odkaz je možné sdílet.

Reservio v číslech

  • společnost založena v Brně 2012 jako startup,
  • má přes 160 tisíc zákazníků v celosvětovém měřítku,
  • plánovaný letošní obrat na úrovni 23 milionů korun,
  • rezervační systém je lokalizován ve 12 jazycích a využíván ve 116 zemích světa,
  • Česká republika tvoří 10 % všech rezervací,
  • Brazílie představuje velmi silný trh, který dělá 9 % všech rezervací,
  • přes Reservio vznikne nová rezervace každých 5 sekund

Diskuze k článku