Brand Embassy se stávají součástí giganta NICE, spojením vzniká produkt s nejširším pokrytím kanálů

Brand Embassy slaví mimořádný úspěch – jejich řešení se rozhodla odkoupit nadnárodní jednička v digitalizaci zákaznické péče. Společnost NICE jejich řešení začlení do své stávající služby CXone, čímž vzniká platforma umožňující správu, analýzu a řízení více než 35 různých digitálních komunikačních kanálů.

“Dnešní zákazník na telefonní linku tolik nevolá, použije místo toho Whatsapp, mobilní aplikaci nebo chat. Právě pro takového zákazníka jsme náš produkt postavili a jsme nadšení, že se nyní spojujeme s lídrem na globálním trhu, díky němuž můžeme akcelerovat naši dlouhodobou vizi,” říká Vít Horký, zakladatel a CEO Brand Embassy [na úvodní foto].

Brand Embassy byla během uplynulých šesti let členem skupiny Rockaway Capital Jakuba Havrlanta, jeho tým se aktivně podílel na formování strategie i na přípravě samotného prodeje, na kterém se pracovalo posledních šest měsíců. Hodnota jejich investice se v rámci transakce zhodnotila pětinásobně.

“Příběh Brand Embassy a hlavně jejich přístup může posloužit jako inspirace pro ostatní startupy z našeho regionu. Globálního úspěchu lze opravdu dosáhnout, není to ale zadarmo,” říká Dušan Zábrodský z Rockaway. Dalším z klíčových investorů, kteří Brand Embassy důvěřovali od začátku působení, byl Reflex Capital podnikatele Ondřeje Fryce.

Mezinárodnímu týmu Brand Embassy s českými kořeny, který sídlí v pražském Karlíně, se podařilo vyvinout software, který integruje a analyzuje všechny příchozí požadavky od zákazníků napříč digitálními kanály – od e-mailů a live chatu až po videochat, Facebookové zprávy, WhatsApp, Apple Business Chat atd. Díky této funkcionalitě provází firmy procesem digitální transformace, kdy se zákaznické dotazy přesouvají z telefonních linek do digitálních kanálů.

Jejich řešení využívá přes 100 mezinárodních firem se sídlem po celém světě, přičemž velká část z nich patří do žebříčku Fortune 500 nebo Global 2000. Více než 100% meziroční nárůsty v uplynulých letech a milionový kontrakt s telekomunikačním gigantem uzavřený nedávno završuje akvizice, kdy se Brand Embassy stává součástí americké společnosti NICE a jejího řešení CXone. Světový lídr v digitalizaci zákaznické péče poskytuje svůj produkt více než 25 tisícům firmám ve více než 150 zemích.

CXone, obohacený o možnosti Brand Embassy, je nyní jedinou cloudovou platformou pro správu zákaznické péče, která integrovala prakticky všechny dostupné komunikační služby – mezi více než 30 podporovaných nástrojů patří i Facebook Messenger, Twitter, Apple Business Chat, WhatsApp, LinkedIn, SMS, e-maily a livechat. To dělá z CXone nejkomplexnější řešení, které umožňuje jednoduchou a bezproblémovou integraci jakéhokoliv digitálního kanálu do každodenního provozu zákaznické péče svých klientů.

„CXone je dnes zavedeným lídrem trhu, a to především díky své silné integraci a těm nejlepším službám na trhu – například WFO, analytice a omnichannelu,“ říká Barak Eilam, CEO NICE. „Díky tomu je ideální volbou pro podniky všech velikostí, které postupně přecházejí na cloudová řešení a svou konkurenční výhodu hledají v analytice. Společně s Brand Embassy, a jejich zprvu průkopnickým, ale dnes už dobře prověřeným modelem, teď CXone umožňuje firmám plně se soustředit na své digitální strategie, a to vše pod jednou platformou.“

Diskuze k článku