100-day Challenge čeká na poslední zájemce o běh, slibuje zvýšení obratu i o stovky procent

Akcelerační program Impact Hubu 100–day Challenge se chlubí posledním úspěchem: jako vítězku vybral Terezu Raabovou s projektem Culture Matters. Ten má pomáhat české kulturní scéně v oblasti financí, marketingu a business skills, mimo jiné větším propojením světa businessu se světem kultury. Během akcelerátoru se jí podařilo navýšit obrat firmy o 900 %.

Kromě toho zvýšit počet fanoušků na Facebooku (co je víc) a kontaktů, navázat strategická partnerství s organizacemi jako Signal festival, Jatka 78, Plzeň 2015, Plechárna Černý most či Tanec Praha. Na tenhle pěkný modelový příklad teď Impact Hub láká zájemce o účast na novém běhu.

100-day Challenge běží třikrát do roka, letní běh se rozbíhá v polovině června a je stále možné se do něj přihlásit, přihlášky jsou otevřené do pátku 26. května. Je určený jak pro startupy, tak pro firmy, které chtějí aktivně rozjet nové nápady nebo projekty. Akcelerační program je placený, výše poplatku je ve výši 14 950 Kč (bez DPH), po dobu účasti v akcelerátoru se tým také stává členem Impact Hubu.

Do programu nastoupilo v lednu tohoto roku 12 projektů. Úspěšně jej po 100 dnech dokončilo 10. V oblasti managementu a ekonomiky kultury se pohybuji už více jak 10 let a jelikož já i můj společník Mario Kubaš pracujeme na více projektech, nápad jít do tohoto akcelerátoru prakticky rozhodoval o přežití Culture Matters. Měli jsme jasnou vizi, dáme tomu 100 dní a uvidíme, zda můžeme z Culture Matters udělat finančně udržitelný projekt… pokud ne, byli jsme ochotni jej i zavřít,“ dodává Tereza Raabová, ředitelka Culture Matters.

Diskuze k článku