Yammer již není pouze pro vnitrofiremní komunikaci

Mikroblogovací služba Yammer, ještě donedávna sloužící pouze pro vnitrofiremní komunikaci, zavádí novou funkci Communities. Díky té bude na Yammeru možná komunikace s obchodními partnery, zákazníky, ale i k naprosto neobchodním účelům.

Až do nynějška se na službu mohl registrovat jen uživatel s emailem na doméně společnosti (uživatel@společnost.xxx), a co víc, mohl se připojit pouze do sítě této domény. Nebylo tak možné komunikovat s nikým jiným, než se svými spolupracovníky. Tím byl citelně omezen okruh potenciálních uživatelů služby, protože nejenže služba byla naprosto nevyužitelná pro někoho, kdo by chtěl komunikovat například s rodinou či spolužáky, ale navíc byla nepřístupná i těm společnostem, které nemají vlastní doménu.

To vše se změní s novou funkcí Communities, kterou Yammer spouští 1.března tohoto roku. Za prvé, službu budou moci využívat všichni zájemci, protože doména emailu pro registraci nebude již ničím omezena. Za druhé, bude nově možno vytvářet sítě, jejichž členství nebude podmíněno shodnou doménou. Společnosti tak budou moci vytvářet sítě pro komunikaci s obchodními partnery, zákazníky, pro organizování jednorázových akcí a podobně, možnosti, na jejichž absenci byly nejčastější stížnosti. Bude ale také možné vytvořit například síť spolužáků, rodiny, nebo fotbalového týmu, pro snazší komunikaci v rámci těchto sociálních skupin.

Yammer používá model freemium, tedy kombinaci základní služby zdarma se zpoplatněnými nadstandardními funkcemi. A pokud by se vám hodila inspirace ke vhodnému využití mikroblogovacích služeb typu Yammeru, můžeme vám doporučit záříjový článek Vladimíra Hroudy.

via Techcrunch

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Rohlík po pěti měsících provozu prý nasazuje ostré tempo. Příští rok chce miliardové tržby

Pět měsíců provozu má právě za sebou Rohlík.cz - projekt Tomáše Čupra a investiční skupiny Miton a Enern. Za tu dobu se má čím chlubit. Meziměsíčně roste počet jeho zákazníků minimálně o stovku procent a tržby o desítky procent. Průměrně dokonce na Rohlíku lidé utrácejí za objednávku čtyřikrát víc než v supermarketu. Co si ještě za tu dobu Rohlík upekl a co přibude? Přinášíme jeho infografiku a věřte: plány jsou opravdu velké.