Wall Street Journal spouští dvě nové sekce pouze o startupech

I velká tradiční média se postupně začínají pouštět do vod, kterým v současnosti vládnou servery jako TechCrunch, Business Insider nebo Mashable. Deník Wall Street Journal na svém webu nově vytvořil sekce Startup Journal a The Accelerators, které jsou věnovány pouze zpravodajství o inovativním podnikání a diskuzím o něm.

Zatímco stránka Startup Journal bude fungovat jako agregátor všech zpráv týkajících se světa startupů, investic, zakládání firem a podnikání, sekce The Accelerators plní více inspirativní roli a je navržena jako diskuzní prostor, kam přispívají významné osobnosti startupového světa a každý týden má své hlavní téma. Například tématem pro tento týden je “How Do You Know If You Have What It Takes?” a mezi přispěvateli najdete i jména jako je Steve Blank.

“Rozmach startupového světa naši čtenáři pozorně sledují a viděli jsme velkou příležitost poskytnout našemu publiku jeho širší pokrytí spuštěním Startup Journal a The Accelerators,” komentoval za Wall Street Journal spuštění obou nových sekcí Raju Narisetti, který má na starosti digitální obsah. Nejde přitom o první velké médium tradičního střihu, které se vydalo podobnou cestou – například BBC Worldwide má i vlastní mentoringový program, Irish Times zase pořádají vlastní startupovou soutěž.

Via TNW

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Jak jsme se s Moredays vydali do Valley a co bude dál

Nadějný český startup Moredays, který se snaží změnit nudné organizování času s pomocí zábavné a stylové aplikace, se na podzim za podpory CzechInvestu vydal na tři měsíce do Silicon Valley. Filip Molčan nyní shrnul své zkušenosti a zážitky, kterých za tu dobu rozhodně nebylo málo.