Vyhozený šéf Grouponu vydal motivační rockové album o byznysu

Andrew Mason se vydal na dráhu rockera a vydal své první, dalo by se asi i říci, že koncepční album. Sedm skladeb, stylem připomínající trochu vyměklého Nickelbacka, je o tom, jak vybudovat startup.

Existuje hudba, která se hodí k sexu, hudba která se hodí do výtahu a nebo hudba, která vás donutí šlápnout pořádně na plyn. Hardly workin’ je podle Masona album motivačních skladeb určených pro manažery a začínající podnikatele.

Z našeho pohledu je to osmdesátkový poprock se zábavnými texty. Pozorný posluchač se dozví, že na stomilionový nápad se dá přijít třeba při výstupu na Machu Pichu, stejně jako že k byznysu není nutně potřeba MBA titul. Look no further, The Way to Work nebo My Door is Always Open – to jsou jen názvy prvních tří songů.

To co bychom mohli v Česku považovat za sarkasmus ale myslí vyhozený ředitel vážně. “Šéfové, střední management a zkušení zaměstnanci si z toho mohou hodně odnést. Samozřejmě, můžete nechat i nějaká cédéčka na recepci pro zaměstnance a uvidíte, jak se jim zvýší morálka a výkonnost,” píše Mason na svém blogu.

Nevyzpytatelný spoluzakladatel Grouponu na albu pracoval od února, kdy byl z největšího slevového portálu odejit. Mezitím se věnoval práci na částečný úvazek v inkubátoru Y Combinator a dalším běžným zábavám bohatých nezaměstnaných – čtení, cestování a hubnutí.

A nakonec přišly i hudební nápady, které jsou k mání na iTunes nebo Spotify za devět dolarů. Sluší se dodat,že od jeho odchodu poskočila hodnota akcií Grouponu na dvojnásobek. Pořád ale není ani na polovině toho, za kolik před necelými dvěma lety vstupovala na burzu.

via TC

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Ve sklepě s Tomášem Čuprem

Dalším hostem v našem sklepení je Tomáš Čupr, jeden ze zakladatelů hromadného nakupování v Česku a šéf portálu Slevomat.cz. Prozradil nám, že slevy si nás už brzy najdou i na ulici přes mobilní telefony a také vysvětlil, proč se mu nechce platit slevovým agregátorům.
Přečtěte si více

Data orgasmus, Miloš Endrle a StartupYard

Startupisté, marketéři, šéfové korporací, novináři. Těm všem je vtloukáno do hlavy, že dneska se musí všechno měřit a vyhodnocovat. Z koho si na českém internetu vzít příklad při budování vlastního byznysu postaveného na datech? I tomu se v dnešním speciálním datovém dvojblogu věnuje hostující Petr Šimeček z Kebooly.