Vstupenkový portál GoOut expanduje do Berlína, Německo je již pátou zemí, kde působí

Český kulturní a vstupenkový portál GoOut expanduje do Berlína. Německo se tak vedle Česka, Polska, Finska a Estonska stává pátou zemí, kde GoOut působí. Přes český portál si každý měsíc koupí vstupenku bezmála čtvrt milionu lidí.

Německá cesta GoOutu začne mapováním kulturního dění v Berlíně a festivalů po celé zemi. Prodej vstupenek a přehled pro další města budou následovat v průběhu roku 2019.

“Berlín je logický první krok – intenzita kulturního dění je tam opravdu neuvěřitelná. Zároveň je to město, kam míří za kulturou spousta fanoušků z Čech i Polska, kde již působíme. Berlínská kulturní scéna je navíc těžká na orientaci, protože spousta míst nemá standardní web – dozvědět se o některých akcích vyžaduje skoro detektivní práci a výbornou znalost prostředí,” komentuje expanzi Emily Brandi, šéfka německé části projektu.

Zakladatelé GoOut: Vojtěch Otevřel a Vojtěch Knyttl

“Berlín je kulturní metropole par excellence, s obrovským množstvím lokálních fanoušků i zahraničních návštěvníků – a přitom postrádá službu podobnou té naší. Kromě prodeje vstupenek totiž lidé na GoOutu najdou i špičkově zpracované kulturní inspirace v kompletní šíři, můžou si ukládat své oblíbené akce a umělce, zvát na ně další lidi… Přidaná hodnota “kulturního marketplace” nám získala širokou uživatelskou základnu v Česku, věříme tudíž, že s tímto modelem uspějeme i v Německu,” říká k expanzi Vojtěch Otevřel, spoluzakladatel a CEO společnosti.

“Naší hlavní misí totiž je přivádět více lidí ke kvalitní kultuře, proto ten důraz na přehledný a kvalitně zpracovaný kulturní přehled. Zákazníci se k nám vracejí nejen kvůli nákupu vstupenek – i když si troufnu tvrdit, že ho máme nejrychlejší a uživatelsky nejpříjemnější  ze všech českých předprodejních sítí – ale hlavně zjistit, co se kde děje. Zkrátka dostáváme lidi ven, z čehož profitují jak pořadatelé akcí, tak kultura a společnost jako celek,” vysvětluje vizi portálu Otevřel. “Německem to samozřejmě nekončí, naším plánem je stát se kulturní službou číslo jedna i za Kanálem a dál.”

Se vstupenkami přes GoOut vyrazí každý měsíc ven za kulturou bezmála 250 000 lidí, což z mladého startupu dělá jednoho z největších prodejců vstupenek v Česku. Portál má téměř 300 000 registrovaných uživatelů, přes 70 000 stažení své nativní mobilní aplikace pro iOS a Android a databáze akcí v kulturním přehledu jen v Praze čítá přes 210 000 akcí ročně; další statisíce pokrývá redakce GoOut v Brně, Ostravě, Plzni a 4 největších polských městech. Společnost působí také ve Finsku a Estonsku jako exkluzivní ticketing pro 3 největší pobaltské festivaly.

Svým uživatelům GoOut nabízí rozsáhlou databázi akcí s jednoduchou filtrací podle kategorií a hudebních žánrů, návštěvník se tak snadno dostane přímo ke kulturnímu zážitku na míru svého vkusu. Ve vlastním profilu si může uživatel vytvořit i svůj seznam sledovaných položek a pak být upozorňován na akce, o které má zájem.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Ve sklepě s Michalem Hanusem

Mezi českými investory patří Michal Hanus jednoznačně mezi ty úspěšné. Byl u velkých úspěchů Miloše Endrleho i Jana Barty, a přestože ne z každé investice se stal zlatý důl, vyloženou katastrofu podle svých slov zatím nezažil. Rádi jsme si proto poslechli jeho názory na české startupy i to, proč tu podle něj zatím místo skutečného startupového ekosystému jsou spíš "party lidí, kteří spolu mluví".
Přečtěte si více

Tři projekty, které zrodil WebExpo Startup Camp

Dá se za týden intenzivní práce vybudovat funkční startup? Samozřejmě nedá. Dají se ale vybudovat solidní základy projektu, lze se toho hodně naučit o podnikání a taky je možné nasát spoustu inspirace a motivace k práci na něčem vlastním, co reaguje na reálnou poptávku či řeší existující problém. A když tu nebudou poučení lidé toužící podnikat, nakonec nebudou ani ty úspěšné startupy.