Vivu získalo 3 miliony dolarů na marketing a podporu prodeje

Vivu, platforma pro online videokonference, získala v první fázi financování 3 miliony dolarů od Inventus Capital Partners, Draper Fisher Jurvetson, Quest Venture Partners a podnikatele Billa Carico. Určeny jsou na produktový marketing a podporu prodeje.

Služba “video as a service” (video jako služba) umožňuje uživateli vytvořit živě streamovaný webcast, který se dá využít k online schůzkám a akcím, prezentacím a výcvikům. Dostupná je z PC, Macu a chytrých telefonů a k jejímu využití nepotřebujete nic stahovat ani instalovat, jde o tzv. cloud-based službu (všechna důležitá data jsou a procesy probíhají na serveru).

Uživatelské rozhraní vypadá jako jakási posluchárna, což ho dělá velmi praktickým i pro velké konference. Napojení na Twitter stream dovoluje si kdykoliv vzít k ruce tweety vztahující se k probíranému tématu (a nejen k němu). Obsahuje i zabudovaný chat. Všechny materiály z konference, videozáznamy, prezentace a rozhovory, Vivu uloží, a mohou být později zase využity.

Aplikace také uchovává takové údaje, jako jakým způsobem byli účastníci připojeni nebo čas, který na konferenci strávili.

Vivu konference

Vivu se dá využít i pro participaci zákazníků na firemních akcích a získání přímé zpětné vazby nebo diskuzi. AlwaysOn, kanadská společnost zaměřená na energetická řešení, využila službu při své Stanfordském Summitu v červenci tohoto roku, a povedlo se jí jejím prostřednictvím přivést na akci přes 10 tisíc virtuálních učastníků z 80 zemí, s nimiž poté fyzičtí účastníci summitu mohli diskutovat.

Ve stejné oblasti se snaží o uplatnění několik dalších startupů, mezi jinými TokBox a TinyChat.

Total
0
Shares
Další články