Vivu získalo 3 miliony dolarů na marketing a podporu prodeje

Vivu, platforma pro online videokonference, získala v první fázi financování 3 miliony dolarů od Inventus Capital Partners, Draper Fisher Jurvetson, Quest Venture Partners a podnikatele Billa Carico. Určeny jsou na produktový marketing a podporu prodeje.

Služba “video as a service” (video jako služba) umožňuje uživateli vytvořit živě streamovaný webcast, který se dá využít k online schůzkám a akcím, prezentacím a výcvikům. Dostupná je z PC, Macu a chytrých telefonů a k jejímu využití nepotřebujete nic stahovat ani instalovat, jde o tzv. cloud-based službu (všechna důležitá data jsou a procesy probíhají na serveru).

Uživatelské rozhraní vypadá jako jakási posluchárna, což ho dělá velmi praktickým i pro velké konference. Napojení na Twitter stream dovoluje si kdykoliv vzít k ruce tweety vztahující se k probíranému tématu (a nejen k němu). Obsahuje i zabudovaný chat. Všechny materiály z konference, videozáznamy, prezentace a rozhovory, Vivu uloží, a mohou být později zase využity.

Aplikace také uchovává takové údaje, jako jakým způsobem byli účastníci připojeni nebo čas, který na konferenci strávili.

Vivu konference

Vivu se dá využít i pro participaci zákazníků na firemních akcích a získání přímé zpětné vazby nebo diskuzi. AlwaysOn, kanadská společnost zaměřená na energetická řešení, využila službu při své Stanfordském Summitu v červenci tohoto roku, a povedlo se jí jejím prostřednictvím přivést na akci přes 10 tisíc virtuálních učastníků z 80 zemí, s nimiž poté fyzičtí účastníci summitu mohli diskutovat.

Ve stejné oblasti se snaží o uplatnění několik dalších startupů, mezi jinými TokBox a TinyChat.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Kickstarter v datech: Létající pizza, skateboard i nejúspěšnější český projekt

Největší internetová platforma pro společné financování projektů ukázala, co dovede. Tahle pokladnice na peníze loni pro projekty dokázala vybrat přes půl miliardy dolarů, což odpovídá asi tisícovce (samozřejmě dolarů) za minutu. Projekty na něm dokázaly přesvědčit 3,3 milionu lidí k tomu, aby z kapes vyndaly peněženky a finance přislíbily.