Ve sklepě s Tomášem Čuprem

Dalším hostem v našem sklepení je Tomáš Čupr, jeden ze zakladatelů hromadného nakupování v Česku a šéf portálu Slevomat.cz. Prozradil nám, že slevy si nás už brzy najdou i na ulici přes mobilní telefony a také vysvětlil, proč se mu nechce platit slevovým agregátorům.

Největší událostí pro přeplněný český trh slevových portálů a jejich agregátorů je v posledních týdnech zejména ohlášený příchod Seznamu, který může do značné míry změnit pravidla hry. I dosavadní jednička Slevomat.cz už ví, že o svou vedoucí pozici téměř jistě přijde, i proto ale chystá řadu novinek – tou zřejmě nejzajímavější z našeho pohledu je představení nového modelu pro mobilní telefony, který nabídne ty pravé slevy na pravém místě tomu pravému člověku. Probrat jsme toho ale stihli ještě mnohem víc…

(Omlouváme se za horší kvalitu obrazu a slibujeme, že techniku do příštího týdne srováne do latě. Určitě se tím ale nenechte odradit, byla by to škoda ;-)

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Michal Hanus: Prodat AdInternet lidem z Agrofertu nebyla legrace, pomohla nám izraelská škola

Investiční fond Chenen, který založili Michal Hanus, Pavel Šťovíček a David Dvořák před osmi lety po velkolepém prodeji Logosu, si připsal další úspěch. Vydavatelství Mafra koupilo službu AdInternet. „Od začátku jsme počítali s tím, že Mafra může být jedním z potenciálních zájemců, kterým jsme službu stavěli do určité míry na tělo,“ říká k tomu Michal Hanus.