Ve sklepě s Tomášem Čuprem o budoucnosti kupónů a rozvozů v Česku

Vážně se dá v Česku vydělat balík peněz na rozvozech jídla? Když to navzdory všem kritikům tvrdí někdo jako Tomáš Čupr, minimálně by se nad tím člověk měl zamyslet. Podle všeho se mu už s Damejidlo.cz podařilo znatelně zvýšit marže, nastartovat rychlý růst a začít budovat i vlastní flotilu, což rozhodně není málo.

Tomáš Čupr nikdy neměl problém mluvit o číslech a velice konkrétně (jak ukázal třeba na Social Marketers Summitu) a také s analytikou si odjakživa dobře rozumí. I proto se od něj z našeho aktuálního rozhovoru dozvíte spoustu dat o Damejidlo.cz i něco o Slevomatu, hlubší pohled na byznys i to, jak při budování firmy pracuje s veličinami jako jsou konverze, ROI, cash flow nebo třeba předpovídání počasí. Tohle byl zkrátka rozhovor k věci.

Tomáš byl mimochodem také hostem posledního Startupcampu, a pokud jste snad z nějakého nepochopitelného důvodu chyběli, už brzy se budete moci podívat i na tuhle jeho prezentaci. Tak zůstaňte naladěni!

Total
0
Shares
Další články