Ve sklepě s Petrem Kováčikem o startupech, online marketingu a slevách

Proč firmám jako je právě Skrz.cz Petra Kováčika tak často záleží na tom, aby je lidi vnímali jako startupy? Konečně jsme se dobrali odpovědi a to nejen v téhle oblasti. Zjistili jsme taky, jak se Skrzu finančně daří a komu patří, nebo proč expanze na Slovensko není zas taková sranda, jak si Češi obvykle myslí.

Na Slovensku podle Kováčika znatelně chybí ekvivalent českého Seznamu, to ale není jediný důvod, proč vyhledávač slev Skrz.cz vydělává znatelně víc než jeho slovenský bratříček Odpadneš.sk. Vydělávání peněz na internetu jsme ostatně rozebrali zeširoka, od využití sociálních sítí nebo reklamy na YouTube až po remarketing. A co vlastně slevové servery a jejich agregátory, už se konečně udobřily?

Total
0
Shares
Další články