Ve sklepě s Pavlem Zimou

Šéf Seznamu poskytuje rozhovory poměrně často, nás ale přeci jen zajímaly trochu jiné věci než obvykle. Třeba startupová scéna, kterou Seznam začíná pečlivě sledovat a podle Zimy se počítá s tím, že pro budoucí růst se firma neobejde bez dalších akvizic, včetně těch vyloženě startupových v případě začínajících českých online projektů.

Není proto divu, že se Seznam snaží nové projekty sledovat a aktivně pomáhá jejich růstu například ve StartupYardu i jinde. Pavla Zimy jsme se ale vyptali také na angažovanost Seznamu v otázkách, které se dotýkají svobod internetu nebo internetového pirátství, dotkli jsme se tématu kreativity v reklamě coby jednoho z faktorů konkurence mezi Seznamem a Facebookem a nemohli jsme vynechat ani vizi budoucnost online videa a klíčovou otázku – dočkáme se Netflixu?

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Startup pracuje na rozpoznávání emocí podle zabarvení lidského hlasu

Viďte, že je praktické, pokud vám váš telefon, vaše GPS navigace a váš počítač rozumí, co jim říkáte? Startup Beyond Verbal si myslí, že nejméně stejně praktické by bylo, kdyby přístroje rozeznaly i to, jak to říkáme. Koneckonců, je dlouho známým faktem, že jen zlomek lidské komunikace spočívá v sémantickém obsahu slov a vět, které používáme.