Ve sklepě s Pavlem Zimou

Šéf Seznamu poskytuje rozhovory poměrně často, nás ale přeci jen zajímaly trochu jiné věci než obvykle. Třeba startupová scéna, kterou Seznam začíná pečlivě sledovat a podle Zimy se počítá s tím, že pro budoucí růst se firma neobejde bez dalších akvizic, včetně těch vyloženě startupových v případě začínajících českých online projektů.

Není proto divu, že se Seznam snaží nové projekty sledovat a aktivně pomáhá jejich růstu například ve StartupYardu i jinde. Pavla Zimy jsme se ale vyptali také na angažovanost Seznamu v otázkách, které se dotýkají svobod internetu nebo internetového pirátství, dotkli jsme se tématu kreativity v reklamě coby jednoho z faktorů konkurence mezi Seznamem a Facebookem a nemohli jsme vynechat ani vizi budoucnost online videa a klíčovou otázku – dočkáme se Netflixu?

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Jak chtěl Robin rozjet CzechCrunch v roce 2012, ale už tehdy jsme mu to rozmlouvali

Někdy na jaře roku 2012 (a long time ago in a galaxy far, far away...) se Robin Raszka snažil se mnou a s Kubou Svobodou na základě tehdy mega populárních Těchinternetů společnými silami vytvořit médium, které by se zajímalo o startup scénu v ČR. My jsme věřili, že už ho máme, a tak jsme se nedohodli. O dva roky později sága pokračuje...
Přečtěte si více

Potřebujete trochu nakopnout? Podívejte se na kampaň oslavující podnikání

Robert Scoble, Alexis Ohanian, Ted Rheingold a víc než 20 dalších hvězd technologického světa zazářilo v nesmírně pozitivním videu Lucky Ones, které oslavuje radosti a strasti podnikatelského života a startupů obzvláště. Pokud na vás tedy zrovna doléhají pochybnosti nebo zkrátka jen nemáte svůj den, v jejich společnosti zaručeně pookřejete.