Ve sklepě s Pavlem Matouškem o sériovém podnikání a prodeji AAA Poptávka

O prodeji Ukazse.cz “za jednotky”, o nabídce na koupi Klikni a volej za sympatickou cenu, o filmové databázi FDb.cz, kolem níž krouží televize Nova, o vybudování Hyperzbozi.cz a Hyperslevy.cz a následném prodeji do rukou HyperMedia, a samozřejmě také o prodeji AAApoptavka.cz “za desítky”. S Pavlem Matouškem si o budování a prodávání internetových firem můžete povídat dlouho a výživně a přesně to jsme také udělali.

Dlouhé řadě podnikatelských aktivit Pavla Matouška dominuje především prodej služby AAA Poptávka skupině MAFRA. I proto nás zajímalo, jak takový prodej vlastně probíhá, kdo všechno se ho účastnil a jak je rozenému podnikateli v náruči velké korporace. No a když má teď ty peníze, museli jsme se přirozeně dozvědět i něco o tom, kdy má cenu jít za ním s nápadem. Víme už také, že neúspěšně usiloval o PizzaTime ze StartupYardu, který nakonec na Damejidlo.cz proměnil Tomáš Čupr. Oblast doručování jídel se ale nyní přeci jen rozhodl dobýt, a to s krabičkovými dietami a službou Dietavkrabicce.cz. A pozor – nechybí ani kouzlo!

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Jakub Nešetřil: Pořád je větší šance, že nám to nevyjde

...jenom už není tak beznadějná, říká s mírnou nadsázkou spoluzakladatel startupu Apiary. Po získání 1,63 milionu dolarů od významných investorů se tenhle lidsky i podnikatelsky sympatický tým stal v Česku tak trochu hrdiny. Podle Jakuba Nešetřila je ale mylná představa, že už to "mají v kapse". Co taková investice doopravdy znamená a co na české naděje čeká v dalších měsících a letech?