Ve sklepě s Michalem Hanusem

Mezi českými investory patří Michal Hanus jednoznačně mezi ty úspěšné. Byl u velkých úspěchů Miloše Endrleho i Jana Barty, a přestože ne z každé investice se stal zlatý důl, vyloženou katastrofu podle svých slov zatím nezažil. Rádi jsme si proto poslechli jeho názory na české startupy i to, proč tu podle něj zatím místo skutečného startupového ekosystému jsou spíš “party lidí, kteří spolu mluví”.

Protože je zároveň účastníkem aktuální řady Dne D, zajímal nás také osud jeho televizních investic, šance na propojení vynálezců a kutilů se skutečnými startupy, přínos a smysl celého pořadu i nějaké ty “historky z natáčení”. Jak se tedy vede českým angel investorům, kam směřuje naše startupová scéna a jaký investiční apetit v současnosti Michal Hanus a jeho Chenen (kde je také Pavel Šťovíček a David Dvořák) mají?

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

IBM, SAP, Seznam. Korporace v Česku lákají startupy na služby i peníze

Zájem o startupy v Česku roste a úměrně s tím přibývají i možnosti jejich financování. V současné době má tak začínající tým na výběr hned z několika zdrojů peněz. Pokud ale nechce peníze od státu ani Tomia Okamury, může se stále častěji obrátit i na velké firmy. Ty se totiž probírají ze sladkého snu všemocnosti a zjišťují, že jejich komplikované procesy a struktury je potřeba okysličit - pomocí nápadů od malých firmiček někde tam dole.
Stefan Siegel. Zdroj: Flickr, creativeconomy
Přečtěte si více

Guru módního byznysu: Když jste bez peněz, je to ve skutečnosti výhoda

Z modela přes investičního bankéře až na pozici ředitele globální platformy pro začínající módní designéry. Stefan Siegel si toho zkusil hodně a rozhodně uspěl: Dnes je jeho značka Not Just A Label jednou z nejrespektovanějších webových stránek v oblasti módního průmyslu. Nemohli jsme se proto nezeptat na jeho začátky, i na to, jak na byznys pohlíží z té pohodlnější pozice – tedy z pohledu už zavedeného obchodníka.
Přečtěte si více

Damejidlo.cz už v prosinci čeká obrat kolem pěti milionů

Několik stovek lidí denně v současnosti využívá službu Damejidlo.cz, která se má stát černým koněm Slevomatu v oblasti rozvozů jídel. Spuštěna byla na začátku listopadu a nyní se po prvotním zahřívacím provozu oficiálně představila veřejnosti. Během prosince už očekává obrat kolem pěti milionů korun.