Prodej portálu pro hromadné nakupování hyperslevy.cz je jednou z prvních potvrzených akvizic na českém crowdshoppingovém trhu, který se zrodil teprve před několika měsíci a nyní pokračuje v bouřlivé expanzi. Mluví se nicméně hned o několika dalších rozjednaných akvizicích s tím, jak svou pozici na přeplněném trhu upevňují velcí hráči. Roste také zájem zavedených mediálních domů a dalších významných společností.
Hyperzbozi.cz pak konkuruje serverům jako Heureka.cz nebo Zbozi.cz. Sdružuje nabídku více než šesti tisíc internetových obchodů a umožňuje srovnávat ceny více než 18 milionů kusů zboží od elektroniky až po automobily. Měsíční návštěvnost portálu se pohybuje kolem 470 tisíc. “V současné chvíli připravujeme změnu vzhledu obou portálů a rozšíření funkcí tak, aby se oba projekty maximálně začlenily do našeho celkového portfolia,” uvedl výkonný ředitel HyperMedia Petr Beneš.
HyperMedia provozuje celkem 17 portálů, mimo jiné inzertní server HyperInzerce.cz, HyperReality.cz, HyperBydleni.cz a další tematické weby. Aktuální měsíční návštěvnost všech portálů společnosti je více než 1,3 milionu uživatelů a jejich počet se má díky akvizici významně navýšit.
Via ČTK