Tynt: nenechte si krást návštěvnost webu

Unikátní aplikace automaticky přidá odkaz na vaše stránky pokaždé, když někdo libovolnou část jejich obsahu použije kdekoli jinde s použitím Ctrl+C, Ctrl+V.

Podle autorů zajímavého kousku softwaru s názvem Tynt Insight dochází na šesti procentech všech načtených internetových stránek k takzvanému „copy and paste“. Uživatel si zkrátka zkopíruje tu část obsahu, která ho zajímá, a uloží jí nebo zveřejní jinde. Třeba na sociální síti, na jiném webu, na blogu, nebo třeba v e-mailu. Tynt nyní toto běžné chování dokáže využít hned dvojnásob a to velmi účinně.

Cesta ke zdroji

Při každém zkopírování textu nebo obrázku přidá do cílového umístění i link na jejich původní umístění. Díky tomu se pak na web dostanou i návštěvníci, kteří by se k jeho obsahu jinak dostali jen zprostředkovaně. Tvůrci programu se chlubí zvýšením návštěvnosti až o 40 procent, a přestože skutečný efekt bude asi výrazně nižší, stále jde o obrovský potenciál k masovému oslovení nového publika.

Jak funguje Tynt Insight

Nástroj zároveň dokáže vytvořit i přesnou statistiku toho, co přesně si lidé nečastěji kopírují. Takové informace jsou ideálním doplňkem ke klasickému sledování návštěvnosti stránek, které samo o sobě nemusí přesně odrážet, co návštěvníky doopravdy zajímá a jak toho využívají. Díky tomu pak mohou vlastníci portál mnohem lépe přizpůsobit jejich potřebám a zájmům. Nemluvě o výrazně lepším postavení v žebříčku internetových vyhledávačů s každým novým linkem na web.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Jsou české startupy připraveny vyrazit do světa? Ověří to v půlce května Startupbootcamp

14. května se pražský Node5 otevírá startupům, které chtějí zkusit svou připravenost vybudovat špičkový produkt a stát se vůdčími firmami ve svém odvětví. To je totiž cíl výcvikového programu Startupbootcampu. Celková hodnota účasti v programu je hodnocena na více než 400 000 eur. Jde totiž o kancelářské prostory, mentoring, peníze a důležitá možnost prezentovat se před investory.