Podle autorů zajímavého kousku softwaru s názvem Tynt Insight dochází na šesti procentech všech načtených internetových stránek k takzvanému „copy and paste“. Uživatel si zkrátka zkopíruje tu část obsahu, která ho zajímá, a uloží jí nebo zveřejní jinde. Třeba na sociální síti, na jiném webu, na blogu, nebo třeba v e-mailu. Tynt nyní toto běžné chování dokáže využít hned dvojnásob a to velmi účinně.
Cesta ke zdroji
Při každém zkopírování textu nebo obrázku přidá do cílového umístění i link na jejich původní umístění. Díky tomu se pak na web dostanou i návštěvníci, kteří by se k jeho obsahu jinak dostali jen zprostředkovaně. Tvůrci programu se chlubí zvýšením návštěvnosti až o 40 procent, a přestože skutečný efekt bude asi výrazně nižší, stále jde o obrovský potenciál k masovému oslovení nového publika.
Nástroj zároveň dokáže vytvořit i přesnou statistiku toho, co přesně si lidé nečastěji kopírují. Takové informace jsou ideálním doplňkem ke klasickému sledování návštěvnosti stránek, které samo o sobě nemusí přesně odrážet, co návštěvníky doopravdy zajímá a jak toho využívají. Díky tomu pak mohou vlastníci portál mnohem lépe přizpůsobit jejich potřebám a zájmům. Nemluvě o výrazně lepším postavení v žebříčku internetových vyhledávačů s každým novým linkem na web.