Tripomatic se stává mobilní službou, má 40 tisíc uživatelů

Český startup Tripomatic, vítěz loňské Startup Show, přináší v nové verzi své iPhone aplikace offline mapy a cestovní průvodce pro vybrané oblíbené destinace. V aplikaci je nyní více než 30 tisíc atrakcí a bodů zájmu ve více než 300 světových destinacích. Plánování denního itineráře napomáhají i kvalitní fotky a výstižné popisky ve stylu Twitteru.

“Aplikaci si od dubnového spuštění stáhlo skoro 40 tisíc lidí. Když jsme ji spouštěli, předpokládali jsme, že ji budou nejčastěji využívat lidé, kteří si přes web naplánují cestu na stolním počítači a pak si stáhnou plán do mobilu. Ukázalo se ale, že velká většina lidí si aplikaci stáhne a chce v ní i rovnou plánovat, počítač k tomu vůbec nepotřebují. Proto jsme v nové verzi aplikace umožnili jednodušší a pohodlnější plánování cest v mobilu a celkově je to cesta, kterou chceme v mobilních aplikacích pokračovat,” řekla k nové iPhone aplikaci Barbora Nevosádová.

V plánu je nyní také aplikace pro Android, která by se měla představit už v lednu. Celkem má Tripomatic téměř 40 tisíc registrovaných uživatelů a nadále roste s jednoduchým cílem – vytvořit nejlepší plánovač výletů a cest, který existuje. Projekt by se měl přehoupnout do zisku v příštím roce, spíše ale až v jeho druhé polovině.

“Nejdůležitější je teď pro nás nabrání nových uživatelů, kteří se budou k Tripomaticu vracet. V prvním čtvrtletí příštího roku představíme nové funkce, které monetizaci určitě pomůžou a budou zároveň užitečné pro naše uživatele,” dodala Nevosádová.

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Nová česká kniha o tvorbě webů (nejen) pro startupisty je zdarma online

České internetové scéně nechybí další programátoři, grafici, SEO experti či UX designéři. Chybí jí především koncepční myšlení. Lidé mají velmi málo jasno v otázce "proč". Proč web vzniká? Proč návštěvníci přichází? Proč by se měli rozhodnout pro nás? Proč to udělat tak a ne jinak? Tomu všemu se věnuje čerstvě uveřejněná online kniha od Michala Hudečka.