#třidvajedna dílna: Nadace Karla Janečka shání společensky prospěšné projekty

6 dní, 10 mentorů, 144 hodin tvoření, 10 týmů, 5 facilitátorů, 1 velký mejdan. To vše slibuje nový akcelerátor #třidvajedna dílna organizovaný Nadací Karla Janečka. Zaměřen je na projekty řešící společenské problémy v oblasti vzdělávání nebo aktivní občanské společnosti.

Hlavním cílem akcelerátoru je za necelý týden ověřit životaschopnost projektů v počáteční fázi. Účastníci by tak podle slibů organizátorů po absolvování měli být schopni odpovědět na otázky typu: Kdo je moje cílová skupina? Jaké má problémy? Jsou zákazníci ochotni za produkt či službu platit?

Pomáhat v tom budou taky zkušení mentoři, například Silke Horáková (výkonná ředitelka asociace private ekvity a venture kapitálu CVCA), Vítek Ježek (zakladatel projektu Rekola) či Zdeněk Hornych (CEO a zakladatel Socifi.com).

Přihlašování probíhá na téhle adrese, a to jen do neděle 30.4. Samotný akcelerátor se pak uskuteční v Třebízu u Slaného (Hotel pod Sluncem) od 7.6. do 13.6.

Mezi kritéria na projekt (kromě počáteční fáze s neověřením byznys modelem a oblasti vzdělávaní nebo aktivní občanské společnosti) patří škálovatelnost s ambicí dopadu na tisíce uživatelů, jasná definice problému, inovativní návrh řešení a záměr finanční udržitelnosti.

Poplatek za účast je 2 112 Kč na osobu. Pokud by ale částka pro účastníky byla překážkou, mohou se ozvat na michaela.zezulova@nadacekj.cz, a prý „zkusíme společně něco vymyslet“.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

V Nápadu roku uspěly projekty Rozečti.se, Leady.cz a Videoflot

Vítězem pátého ročníku soutěže o nejlepší podnikatelské záměry se stal Michal Zwinger s online aplikací pro výuku rychlého čtení Rozečti.se. Druhý se umístil Tomáš Berger se systémem Leady.cz pro identifikaci firemních návštěvníků webů a na třetím místě skončil David Spáčil s projektem Videoflot, který si klade za cíl sblížit nezávislé tvůrce videa se zákazníky i herci.
Přečtěte si více

5 důležitých rozhodnutí, když řešíte marketing start-upu

Když založíte start-up, máte spoustu starostí. Jedna ale vyčnívá nad ostatními - kde sehnat dostatečné množství zákazníků, aby se byznys rozjel a potvrdil svůj nárok na další život. Abyste tuhle kritickou masu získali pomocí vhodného mixu marketingových nástrojů, měli byste na začátku učinit několik důležitých rozhodnutí. Václav Štrupl radí, jak se k nim postavit.