Tomáš Čupr startuje podnikatelský newsletter, hlubší alternativu blogu

“Exkluzivní obsah ze světa podnikání a startupů od zakladatele Slevomat.cz, DameJidlo.cz, Kouzelné almary a dalších. Nápady, praktické zkušenosti, čtenářský deník, rady, rozhovory a videolekce. Aktivní diskuze s odběrateli newsletteru.” Tomáš Čupr se rozhodl, že už mu klasický blog nestačí, a chce v Česku zpopularizovat nový formát.

Kromě blogu tomcupr.cz se nyní můžete také přihlásit k odběru newsletteru na adrese tinyletter.com/tomascupr, přičemž obsahově se budou obě platformy výrazně lišit. “Blog bude spíše obecnější, newsletter přinese hodně insider věci. Data, lessons learned, rozhovory s ‘osobnostmi netu’, které znám, nápady… Na blogu se tyto věci objeví možná se zpožděním, možná vůbec,” vysvětluje Čupr.

Zájem mezi uživateli sociálních sítí, kde se informace o novém konceptu rozšířila, byl od začátku značný – za první půlden se povedlo získat přes tisíc registrovaných. Newsletteru bychom se navíc měli dočkat poměrně často. “Rád bych poslal něco alespoň jednou týdně, pokaždé, když to bude zajímavé. Budu sbírat feedback, tak uvidím i podle toho. Chci to pojmout hodně konverzačně,” dodává.

Total
0
Shares
Další články