TimeBridge: startup, který chce usnadnit web meetingy

Webové meetingy můžou i nemusí být nepříjemné, přeci jen jejich organizace není jednoduchá. Aplikace TimeBridge je na trhu od března, nyní uvádí řadu vylepšení.

Potíže v organizaci web meetingů jsou na první pohled nepodstatné, ale ve větší koncentraci dovedou celý proces dost znepříjemnit. Stačí, když se například zpozdíte a nemáte jednoduchý způsob, jak dát partnerům vědět. Startup TimeBridge uvedl aplikaci stejného jména, která v aktuální verzi slibuje zvládnout řešení všech možných problémů, které mohou web meetingy postihnout.

Základem je časové plánování, můžete tak napříč kalendáři různých typů sdílet data o vytíženosti. Zajímavou možností je stránka “Let’s Meet”, kde se lidé mohou sami vepsat do volných míst na vašem kalendáři. Jakmile je meeting naplánován, TimeBridge zařídí online “zasedačku”, kde mohou účastníci probírat logistiku s předstihem, například finalizovat témata k probrání. Když se meeting přiblíží v řádu minut, TimeBridge zašle účastníkům připomínkovou SMS. Pokud máte zpoždění, jedno kliknutí dá ostatním vědět, o kolik minut přijdete pozdě. Na světě je také aplikace pro iPhone, která zvládá vše zmíněné a například podporuje časování témat k diskuzi – pokud se dohodnete, že jedno téma nebudete probírat déle, než deset minut, TimeBridge zařídí, že to tak bude.

TimeBridge samozřejmě neřeší všechny problémy, které jsou s web meetingy spojeny, těžko co například člověka obrní proti nástrahám reálného světa všude okolo (zvonící telefon je zvonící telefon), ale nová vylepšení jsou značná. Společnost TimeBridge získala financování ve výši 11 miliónů USD od Norwest Venture Partners a Mayfield Fund, službu využívá více než 400 tisíc uživatelů.

via VentureBeat

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Martin Kasa odhalil svůj nový startup Ticketon

Role "pouhého" angel investora Martina Kasu zřejmě přestala bavit a rozhodl se stát také startupistou. Jako investor a spolumajitel stojí za projektem Ticketon, který má ambice změnit český trh s prodejem vstupenek (a časem i trhy okolní). Druhou polovinou týmu je Viktor Mastník, dlouholetý ředitel digitální divize McCann-Erickson.