Prodávat společnostem jejich názvy a loga je sice trochu neobvyklý předmět podnikání, na druhou stranu Stylate určitě není v tomto směru první. Zakladatelům, kteří mají menší fantazii pokud jde o to, jak svoji společnost pojmenovat, ušetří práci s vymýšlením názvu, na který by zároveň byla volná doména. K tomu všemu přihodí jako bonus logo a mladí podnikatelé se tak místo designu mohou soustředit přímo na svoje produkty. Služba stojí 250 dolarů.
Ačkoliv Stylate určitě nebude pro každého a například designerská společnost by asi takto svůj název tvořit neměla, může leckomu pomoci nejen ušetřit práci, ale hlavně zjednodušit rozhodování tím, že jej přesune na někoho jiného. A to za 250 dolarů koneckonců nemusí být málo. Na druhou stranu, nemohlo by se stát, že zakladatelé k takto vytvořenému názvu a logu nebudou mít ten samý vztah, jako kdyby je sami pracně vymýšleli a schvalovali? Že jej místo jako dítko vlastní budou brát jako dítě vyženěné?
Via TNW