Startup Reach.ly dohazuje hotelům klienty díky Twitteru

Čerstvě spuštěný lotyšský projekt Reach.ly využívá možnosti placeného přístupu k tweetům, mezi nimiž pak vyhledává potenciální klienty pro své zákazníky. První oblastí jsou hotely, podle tvůrců projektu ale posupně budou přibývat i další oblasti cestovatelského byznysu.

Zúčastněným hoteliérům Reach.ly zajišťuje správu účtu na Twitteru a analytické nástroje, které mezi konverzacemi uživatelů Twitteru hledají zmínky o plánovaných dovolených a místech pobytu. Pokud systém odhalí cestovatele mířícího do míst, kde některý z hotelů sídlí, umožní pak marketérům kontaktovat ho přes Twitter s přímou nabídkou ubytování.

Po první fázi provozu, která se omezuje na hotely, má Reach.ly v plánu rozšířit svoje služby také na půjčovny aut nebo prodej letenek a další podobné oblasti podnikání. Startup již prošel prvním kolem financování, peníze do něj investoval Andris Berzins, který prošel londýnským Livebookings a americkým AeroScout.

Via TC

Total
0
Shares
Další články