Startup Genieo nabízí domovskou stránku na míru

To by ještě nebylo nic tak neobvyklého, Genieo ale veškerý obsah stránky vygeneruje automaticky a uživateli tak ušetří spoustu času a práce. Samozřejmostí je možnost vlastních manuálních úprav vygenerovaného obsahu.

Obsah se generuje pomocí nové technologie nazvané micro behavioral targeting. Ten průběžně zkoumá prohlížecí návyky uživatele, z nichž usuzuje na jeho zájmy, a k těm poté vyhledá nejrelevantnější zdroje informací. Výsledkem je stránka obsahující kompilaci článků, blogů, RSS feedů, a streamu informací z Facebooku a Twitteru. Pokud by se stalo, že některý zdroj informací či jednotlivý objekt uživateli nevyhovuje, nejenže jej může odstranit, ale aplikace si to do budoucna zapamatuje a zahrne do svých kalkulací. Prvotní scan historie prohlížeče zabere asi dvacet minut.

Pro ty, kdo se bojí o svoje soukromí je třeba dodat, že systém vypíná sledovací funkci všude tam, kde je potřeba interakce webového serveru (například při přihlašování ke kódovaným stránkám), díky čemuž by nemělo docházet ke sběru osobních, pro uživatele citlivých, informací. Aplikace je nainstalována přímo v počítači a nic z toho, co se o uživateli dozví, nikam neodesílá.

příklad domovské stránky Genieo

Největšími kokurenty jsou služby iGoogle a NetVibes, ani jeden ale nenabízejí automatické generování obsahu. Genieo počátkem prosince obdrželo od neznámých investorů finanční injekci 3 miliony dolarů.

Via VentureBeat, Techcrunch

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Robin Raszka z TechStars: Jaké to je být jedním z dvanácti

Aplikace Piictu na sdílení fotek, která se opírá o mezinárodní tým a DNA od českého dua Robin Raszka a Petr Reichl (aka Tapmates), se právě vyhřívá v epicentru žhavé newyorské startup scény. Robin si nyní konečně našel čas na sepsání svých dojmů a nezbývá než konstatovat, že Amerika je prostě Amerika.
Přečtěte si více

Infografika: Koho hledají české startupy a kdo hledá je

Portál StartupJobs.cz funguje již několik měsíců a jeho tvůrci se s námi podělili o infografiku věnovanou statistikám, které za tu dobu nasbírali. Z dosavadních několika stovek zájemců a nabídek se například ukázalo, že 18 procent projektů láká na možnost získat podíl ve startupu, plných 80 procent ale hledá pouze zaměstnance.
Přečtěte si více

CzechInvest má nový Odbor startupů a chystá se na kosmický inkubátor

Státní organizace na podporu investic a podnikání CzechInvest předběžně představila některé chystané novinky pro další měsíce a roky. Kromě mentorského programu Czech Start a projektu CzechAccelerator 2.0, který bude za nových podmínek opět vysílat české firmy na západní a východní pobřeží Spojených států, do Londýna a Singapuru, nabírá konkrétnější obrysy také spolupráce s Evropskou kosmickou agenturou.