Startup Genieo nabízí domovskou stránku na míru

To by ještě nebylo nic tak neobvyklého, Genieo ale veškerý obsah stránky vygeneruje automaticky a uživateli tak ušetří spoustu času a práce. Samozřejmostí je možnost vlastních manuálních úprav vygenerovaného obsahu.

Obsah se generuje pomocí nové technologie nazvané micro behavioral targeting. Ten průběžně zkoumá prohlížecí návyky uživatele, z nichž usuzuje na jeho zájmy, a k těm poté vyhledá nejrelevantnější zdroje informací. Výsledkem je stránka obsahující kompilaci článků, blogů, RSS feedů, a streamu informací z Facebooku a Twitteru. Pokud by se stalo, že některý zdroj informací či jednotlivý objekt uživateli nevyhovuje, nejenže jej může odstranit, ale aplikace si to do budoucna zapamatuje a zahrne do svých kalkulací. Prvotní scan historie prohlížeče zabere asi dvacet minut.

Pro ty, kdo se bojí o svoje soukromí je třeba dodat, že systém vypíná sledovací funkci všude tam, kde je potřeba interakce webového serveru (například při přihlašování ke kódovaným stránkám), díky čemuž by nemělo docházet ke sběru osobních, pro uživatele citlivých, informací. Aplikace je nainstalována přímo v počítači a nic z toho, co se o uživateli dozví, nikam neodesílá.

příklad domovské stránky Genieo

Největšími kokurenty jsou služby iGoogle a NetVibes, ani jeden ale nenabízejí automatické generování obsahu. Genieo počátkem prosince obdrželo od neznámých investorů finanční injekci 3 miliony dolarů.

Via VentureBeat, Techcrunch

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

O prodeji Beepl, Cognitive Security i spuštění Molo7. Videa ze Startupcampu

Osmý Startupcamp pokračoval v tradici rozhovorů se zajímavými osobnostmi a Ondru Bartoše z Credo Ventures tentokrát výborně vyzpovídal Olda Neuberger, mimo jiné zakladatel v Česku notoricky známého Libimseti.cz. Krátké pitche tentokrát předvedly týmy Molo7, InspireOn a Waymi, technologii Leap Motion a své plány s ní zase prezentovalo oblíbené duo pánů z Flow Studia.
Přečtěte si více

Cisco a další vyrazili na stamilionové nákupy, jdou po flash a SSD technologiích

Čtyřistapadesát milionů dolarů zaplatilo Cisco za firmu Whiptail Technologies. Ta se během své pětileté existence specializovala na stavbu datových uložišť z paměťových čipů. Pro hardwarové startupy tak asi nastal čas, kdy by mohly zpeněžit úsilí. Během léta totiž za podobné firmy vysolily velké korporace víc než miliardu dolarů.