Socifi vyrostlo na globálního hráče a oznámilo novou investici

Startup Socifi, který v podstatě řeší monetizaci vlastní wifi sítě, za poslední léta opravdu vyrostl – do své sítě zapojil více než 12,5 milionu uživatelů a otevřel tisíce klientských účtů. Teď oznámil novou investici, která mu má pomoci získat ještě více zákazníků.

Nápad na založení Socifi vznikl v podstatě tak, že tým chtěl využít wi-fi v zasedačkách trochu vtipněji. Když zkoumal možnosti, jak všem návštěvám při přihlašování na bezdrátovou síť ukazovat vlastní obsah, zjistil, že nejlepší bude vyvinout si vlastní systém. Od toho byl už jenom malý krůček pustit se do projektu s globální ambicí.

A to se podařilo. Do své sítě startup připojil více než 12,5 milionu uživatelů, otevřel tisíce klientských účtů a pracuje s Federálním úřadem pro krizovou komunikaci USA (FEMA) nebo korporacemi jako OmantTel, Coach, Greyhound, McDonalds, Subway a další.

V rámci své LTE aktivity Socifi spolupracuje s TATA Communications a řadou 3G/LTE operátorů. Klienty má v celkově 67 zemích a samotní výrobci wifi hardwaru žádají o certifikace svých zařízení.

socifi-dashboard

Nedávno Socifi představilo partnerský program, který si klade za cíl získat nové partnery, resellery a mediální agentury do sítě. Tenhle týden startup oznámil novou investici, která má sloužit zejména na rychlejší získání nových zákazníků. V menší míře do projektu investovalo i Keiretsu Forum Prague, pražská pobočka globální sítě angel investorů.

„Socifi se našim členům představilo v rámci screeningu i Angel Capital Expo Europe v květnu a svými nespornými úspěchy, kvalitou týmu i perspektivou do budoucna přesvědčilo, že se jedná o velmi zajímavou příležitost,“ komentoval transakci Petr Lemoch, výkonný ředitel Keiretsu Forum Prague.

„Spolupráce s Keiretsu Forum Prague probíhala od prvního LinkedIn a Skype kontaktu velmi svižně a bylo zřejmé, že před sebou máme partnera, který nám díky globální síti může výrazně pomoci. Další osobní schůzky vše potvrdily,“ řekl Zdeněk Hornych, CEO Socifi.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Google s novou podobou kampaní sloučil mobilní a desktopové AdWords

Nové kampaně AdWords od Googlu, které společnost připravuje na spuštění do konce měsíce, výrazně zjednoduší kombinování desktopové a mobilní reklamy ve vyhledávání. Pomocí systému zvyšování či snižování reklamních nabídek (bidů) pro lokaci, zařízení a čas, spolu s nástavbami nastavitelnými pouze pro mobilní či desktopovou reklamu, bude možné velké množství dosavadních kampaní vzájemně sloučit.
Přečtěte si více

Evian a tančící batolata jsou zpět!

Trvalo to čtyři roky, než přišlo pokračování jednoho z nejúspěšnějších virálů vůbec. Dramatický úspěch Evianu s batolaty tančícími na kolečkových bruslích jsem nikdy pořádně nepochopil, ale celkem video s mutacemi a variacemi nasbíralo fascinujících 200 milionů zhlédnutí. A teď přichází dvojka - tentokrát s batolaty skotačícími se svými dospělými protějšky.