Sociálnímu prohlížeči RockMelt se daří. Nyní získal 30 milionů

S necelými 400 tisíci měsíčně aktivních uživatelů získal sociální prohlížeč RockMelt další investici, tentokrát ve výši 30 milionů dolarů. Že by sociální prohlížeč vážně nebyl zas tak šílený nápad?

Zpráva přichází teprve dva týdny potom, co startup oznámil partnerství s Facebookem. V nové vlně investorů jsou jak ti stávající, tak několik nových. Přitom RockMelt nemá ani celých 400 tisíc měsíčně aktivních uživatelů a denně aktivních má jen 180 tisíc (dnes MAU 387 175 a DAU 182 992). Tyto statistiky jsou navíc stále ještě částečně ovlivněné ohlášením partnerství s Facebookem a vydáním nové verze, čímž se počet uživatelů krátkodobě zvýšil s tím, jak si chtěli lidé novinku vyzkoušet.

Nicméně tím, na co RockMelt momentálně sází, je aktivita stávajících uživatelů, jakkoli jich není mnoho. Jak píše Ben Horowitz, spolumajitel investiční společnosti Andreesseen Horowitz, na svém blogu, RockMelt dosahuje:

  • Průměrně 6 hodin denně na uživatele.
  • Průměrně tři konverzace denně přes zabudovaný chat.
  • 60 procent uživatelů pod 35 let je aktivních v chatování a denně posílají 65 zpráv.
  • Průměrně 20 denních užití informačních nástrojů na uživatele.
  • 80 procent vyhledávání probíhá přes prohlížeč, pouze 20 procent přes homepage vyhledávačů.
  • 56 procent uživatelů je pod 24 let, 80 procent pod 35 let.

Právě tyto charakteristiky uživatelské aktivity by se měly stát základem pro budoucí monetizaci prohlížeče.

Via IF

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Video: Adam Kurzok a Rado Grežo na Startupcampu

Startupcamp se v Praze konal již potřetí a dvojice svižných prezentací (poprvé se vešly do limitu) se tentokrát ujali Adam Kurzok, zakladatel a nedávný prodejce Pizzatime, a Radovan Andrej Grežo, zakladatel Startupcampu na Slovensku. Adamova přímočará prezentace se bezpochyby bude hodit všem, kdo vidí budoucnost své firmy v prodeji, a Rado za nás zase hezky shrnul, co je Startupcamp zač, proč existuje a proč má smysl se ho účastnit.