Socialbakers koupili chorvatský SocialBrando, posílí v měření reklamy

Čeští Socialbakers pod vedením Honzy Řežába opět nakupovali. Stejně jako si loni po získání první investice ve výši 2 miliony dolarů koupili službu Social RSS, nyní si po investici 6 milionů dolarů udělali radost službou SocialBrando. Ta se stane plnohodnotnou součástí společnosti včetně týmu i produktu.

Akvizici oznámili Socialbakers dnes na svém webu, cílem je rozšířit dosavadní nabídku sociální analytiky o podrobné měření reklamy. SocialBrando se stane v pořadí již desátou mezinárodní pobočkou společnosti. Celý tým včetně svého CEO (Mario Francesevic) a CTO (Andrej Bobos) bude nyní pracovat na vývoji nových produktů Ad Insights a Ad Analytics.

Akvizice přichází poměrně krátce po získání investice 6 milionů dolarů pod vedením Index Ventures. S novými nástroji mají být značky využívající nástroje od Socialbakers schopné získat podrobnější informace o publiku, za jehož oslovení platí, a dostanou též možnost jeho srovnání s konkurencí.

Total
0
Shares
Další články