Seznam.cz se rozhodl investičně vstoupit do akcelerátoru StartupYard

Česká internetová jednička Seznam vstoupila do dalšího běhu akcelerátoru StartupYard desetiprocentním podílem. Stává se tak strategickým partnerem tohoto projektu a jedním z jeho pěti investorů.

StartupYard jsme podporovali v loňském roce naším know-how a nabídkou možnosti inzerce v Skliku pro jednotlivé týmy. Letos jsme se rozhodli vyzkoušet si i investorskou pozici. Budeme tedy o něco těsněji sledovat práci jednotlivých týmů a více se zapojíme do předávání konkrétních zkušeností, které na českém on-line trhu máme,” uvedl Pavel Zima, generální ředitel Seznam.cz.

Seznam se stává pátým investorem StartupYardu a staví se tak po boku Credo Ventures (Ondřeje Bartoše), Michala Illicha, Petra Ocáska a nově i Robina Raszky k investorům, kteří budou letos podporovat další mladé podnikatele a získají podíl ve vybraných projektech. Ty mají během šestiměsíčního běhu programu přijít na trh s životaschopným produktem, který bude schopný si na sebe vydělat a přinést další možný kapitál na vlastní rozvoj.

“Když budu mluvit za loňské týmy, Seznam jim naprosto změnil očekávání a patřil k nejlépe hodnoceným mentorům. Nejvíce jim pomohl s designem služeb, uživatelským testováním a spuštěním na internetu,” dodává Nikola Rafaj, ředitel StartupYardu. Přihlášky pro nejbližší běh uzavřel akcelerátor v polovině ledna a podařilo se mu oslovit i řadu zájemců ze zahraničí.

Seznam.cz i letos nabídne začínajícím podnikatelům ve StartupYardu sérii setkání s vlastními odborníky, kteří jim při této příležitosti předají své zkušenosti z různých oborů, kterým se ve společnosti věnují. Každý z úspěšných týmů také dostane 50 tisíc korun na vlastní inzerci v reklamním systému Sklik.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Infografika: Koho hledají české startupy a kdo hledá je

Portál StartupJobs.cz funguje již několik měsíců a jeho tvůrci se s námi podělili o infografiku věnovanou statistikám, které za tu dobu nasbírali. Z dosavadních několika stovek zájemců a nabídek se například ukázalo, že 18 procent projektů láká na možnost získat podíl ve startupu, plných 80 procent ale hledá pouze zaměstnance.