ScreenReach umí propojit televizi (značky) se smartphony (zákazníci)

Nevyhnutelná proměna televizního sledování je už nějaký čas na spadnutí. Už teď se na ní podílí zejména online sledování a aplikace, které zvyšují interaktivitu a ze sledování televize dělají společenskou událost. Nejnovějším startupem na tomto poli je i ScreenReach, služba kombinující televizi s možností interaktivně soutěžit přes telefon.

Představte si klasickou situaci, kdy se díváte na soutěžní pořad v televizi a v duchu tipujete správné odpovědi. A teď schválně změňte druhou část věty na „a prostřednictvím svého chytrého telefonu se zařadíte mezi soutěžící a pořadu se interaktivně účastníte“. Nová služba ScreenReach právě takové možnosti přináší.

Telefon jako hlasovací zařízení

Každý soutěžní pořad propojený s touto službou má svůj jedinečný identifikační kód. Ten uživatel zadá do aplikace ScreenReach na svém telefonu a přístroj se rázem promění v hlasovací zařízení. Může tak sledovat svůj oblíbený pořad a přitom tipovat správné odpovědi na svém mobilním přístroji. V případě, že se stane vítězem, poukaz na výhru je odeslán přímo do mobilu – třeba ve formě slevy na zboží sponzorů. Jak to vypadá v praxi nechť osvětlí následující video (mimochodem vážně hezky zpracované).

Úplně stejně může probíhat hlasování například u různých pořadů hledajících nové talenty. Po zadání kódu pořadu se na mobilu zobrazí jména a fotky soutěžících a pak stačí jednoduše dát hlas svému favoritovi.

Supertelevizí netřeba, stačí i krám po babičce

ScreenReach je platforma navržená tak, aby umožnila propojení smartphonu s jakýmkoli typem obrazovky kdekoli. Taková obrazovka navíc ani nemusí mít nic společného s televizním vysíláním. Například majitel baru se rozhodne pověsit na zeď obrazovku s kvízem, který propojí se službou ScreenReach, návštěvníci se k němu interaktivně připojí a po správném vyplnění získají drink zdarma.

Služba navíc nutně nevyžaduje ovládání prostřednictvím aplikace v mobilu, bude možné ji ovládat i textovými zprávami či hlasovými příkazy. Právě obrovská flexibilita dává službě ScreenReach zatím netušené možnosti a značný potenciál do budoucna.

Zkombinováním interaktivní televize se soutěžemi o skutečné výhry propojil ScreenReach dva důležité vycházející trendy. Hlavní vývojář této aplikace Paul Rawlings doufá, že právě zabudovaný systém umožňující odměňování virtuálních soutěžících přitáhne pozornost všech – od producentů soutěží po maloobchodníky. Již teď má britská společnost v kapse například kontrakt s národní rádiovou stanicí.

Via TNW

Total
0
Shares
Další články