Reedge, aneb zvyšte výnosnost svého webu

Přesné cílení na každého konkrétního zákazníka a tedy větší prodeje slibuje start-up Reedge zaměřený na menší internetové obchody ale třeba i blogy a další minoritní prodejce zboží.

Když se zákazník na poslední chvíli rozhodne zavřít okno s vyplněnou objednávkou, nebo se stále jen bezcílně toulá katalogem, určitě je dobré vědět proč. Právě tyto odpovědi chce přinášet takzvaný behavioral tergeting engine Reedge, který detailně analyzuje chování návštěvníků stránek a následně jejich provozovatelům navrhuje řešení, jak nežádoucí uživatelské chování otočit ve svůj prospěch.

Umění přesvědčit

Systém na základě sbíraných dat vyhodnotí, kdy by ke „zlomení“ váhajícího zákazníka mohl stačit třeba dovoz zboží zdarma nebo nabídka mírné slevy, a umožní vám takovou nabídku realizovat. Výsledkem má být údajně zvýšení tržeb o 5 až 10 procent už za první měsíc a s větším množstvím nasbíraných dat by se jeho účinnost měla ještě zvyšovat.

Na rozdíl od většiny velkých programů zaměřených na klientelu s vysokým obratem (např. Omniture či Tacoda) se Reedge zaměřuje převážně na malé a střední zákazníky, jejichž návštěvnost není tak vysoká a on-line prodej zboží je pro ně mnohdy jen doplňkem jiných aktivit. Poplatky se tak stanovují podle návštěvnosti a nemají překročit 100 dolarů měsíčně.

 

Reedge je v současnosti ve fázi betatestingu, v rámci kterého nabízí svoje služby zdarma. V právě probíhající první fázi umožní jejich vyzkoušení asi stovce firem, které se mohou samy přihlásit, do konce roku už ale chce mít dobrovolných testerů tisíc. Ostrý provoz se chystá na první část roku 2010.

Via VB

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Snapchat: Proč jsme odmítli Zuckerberga? Prodávat by bylo krátkozraké

Evan Spiegel se rozpovídal v rozhovoru pro časopis Forbes. Jeho startup i jeho ambice na konci loňského roku rozvířily už tak divoké vody startupové scény, když odmítl třímiliardovou nabídku na koupi od Marka Zuckerberga. Někdo ho nazývá floutkem a podle některých to má velmi dobře spočítané. Snapchat každopádně získává jednu investici za druhou.