Projekt Plink odměňuje za offline nákupy Facebook Credits

Se zajímavou myšlenkou přišel startup Plink, který jako formu věrnostního programu zkouší odměňovat nákupy v kamenných obchodech virtuální měnou Facebook Credits. Do startu si opatřil také celou řadu velkých partnerů.

Zajímavý je i způsob provedení, který po zákazníkovi nepožaduje prakticky nic, co by mu nakupování jakkoliv komplikovalo. Jediné, co potřebuje, je profil u společnosti Plink propojený s účtem na Facebooku. Do profilu u Plinku následně vloží údaje o své platební kartě, čímž je kompletně připraven k nákupu.

Dalším krokem je vyrazit do některého z podporovaných nákupních řetězců (např. Taco Bell, 7-Eleven), zaplatit zaregistrovanou kartou a Facebook Credits se automaticky přičtou na profil na Facebooku. Za desetidolarový nákup u Taco Bell dostane nakupující 12 kreditů, sumu, za níž by běžně zaplatil 1,2 dolaru. Dvanáctiprocentní věrnostní bonus určitě potěší.

Je tu ovšem jiný problém a ten se jmenuje omezené využití Facebook Credits. Stále totiž neexistuje skoro žádná jiná možnost jak je utrácet než ve hrách. S několika výjimkami, před časem si například bylo možné za Credits pouštět vybrané filmy. Určitě to tedy není forma věrnostního bonusu, který by zafungoval masově. Aby se koncept mohl skutečně ujmout, bude třeba rozšířit nabídku zboží a služeb, které lze za Credits pořídit. To není v moci startupu jako je Plink, Marka Zuckerberga už ale něco podobného jistě napadlo – a kdo ví, co budoucnost přinese.

Via IF

Total
0
Shares
Další články