Podívejte se na pitche ze StartupYard Demo Day (+ infografika k tomu)

Startupových akcelerátorů je u nás stále méně, než prstů na jedné ruce, takže když některý z nich pořádá přehlídku svých projektů, věnujeme tomu vždy náležitou pozornost. Přinejmenším pokud jde o prezentační dovednosti, předvádějí české (a jiné v Česku sídlící) týmy proti minulosti slušné pokroky, takže je na co se koukat. Nyní už jsou venku i videa s prezentacemi všech šesti firem z aktuálního běhu StartupYardu.

Naše dojmy z Demo Day pražského akcelerátoru StartupYard sepsal Jakub Svoboda už před týdnem a právě kvalita pitchů byla jednou z věcí, které neváhal pochválit. A to je co říct, protože třeba na nedávném The Next Web jsme viděli řadů pitchů na velmi vysoké úrovni. Podívejte se i vy, čím se týmy před investory, mentory a novináři prezentovaly:

StartitUp

Hlidacky.cz

Travelatus

AirCharts

Yummy Food

Works.io

Na stránkách Demo Day můžete najít i další videa z celého večera a také všechny prezentace. Kromě toho StartupYard čerstvě zveřejnil i infografiku shrnující několik základních údajů o jeho dosavadním tříletém působení:

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Michal Hanus: Prodat AdInternet lidem z Agrofertu nebyla legrace, pomohla nám izraelská škola

Investiční fond Chenen, který založili Michal Hanus, Pavel Šťovíček a David Dvořák před osmi lety po velkolepém prodeji Logosu, si připsal další úspěch. Vydavatelství Mafra koupilo službu AdInternet. „Od začátku jsme počítali s tím, že Mafra může být jedním z potenciálních zájemců, kterým jsme službu stavěli do určité míry na tělo,“ říká k tomu Michal Hanus.