Platforma Shoply nabízí e-shopy zdarma a pro každého

Stejně jako máte účet na Facebooku a na Twitteru, můžete si nyní zřídit i internetový obchod. Tato věta z webu Shoply asi nejlépe shrnuje podstatu nové služby. Kromě toho láká na rychlost, jednoduchost, líbivou grafiku a především zřízení obchodu zdarma.

Hlavním cílem Shoply je umožnit každému prodej zboží ve vlastním internetovém obchodě tak, aby celý proces byl co nejpřístupnější a mohl to zkusit opravdu kdokoli. Obchod si lze zřídit za nějakých třicet vteřin, a i když si dáte opravdu na čas, měli byste to zvládnout do minuty. Jedná se totiž o vyplnění čtyř textových polí.

Shoply registrace

Dalším krokem pak je vložit do obchodu nějaké ty věcičky na prodej a přidat krátký popis vystihující jeho ducha či typ zboží, které u vás lze najít. Určitě neuškodí přidat také krátkou zprávu vítající potenciální zákazníky. Nakonec už jen zbývá vše propojit se sociálními sítěmi jejichž služby využíváte a máte hotovo. Od téhle chvíle už stačí “jenom” prodávat.

Shoply nastavení obchodu

Hlavní výhody? Jednoduchost, placení a vzhled

Velkou výhodou Shoply je jednoduchost a přehlednost. Každá stránka a každý její kousek jsou pečlivě navrženy tak, aby přesně splnily svůj účel a přitom nezatěžovaly mozkové pochody uživatelů, ať už kupujících nebo prodávajících. Vzhledem k tomu, že Shoply je spíše pro ty, kdo si prodejem pouze přivydělávají, je výhodou i způsob placení za službu. Prodávající totiž neplatí nic ani za zřízení obchodu, ani za nabízení zboží. Poplatky jsou posunuty až do fáze úspěšného prodeje, ze kterého se platí malá provize. Kupující samozřejmě neplatí vůbec nic.

Jako výhodu uvádí tvůrci také design, který se drží hesla, že jednoduchostí a přehledností se nedá nic pokazit. Zda se vám design obchodu v souladu s tímto prohlášením líbí, nebo ne, si můžete podle obrázků rozhodnout sami. Za naší redakci hodnotíme kladně.

Vzhled obchodu v Shoply

Poslední kvalita Shoply je již zmíněna výše a jde o propojení s ostatními účty na sociálních sítích, díky kterým je možné prodávané zboží nabídnout podstatně širšímu okruhu lidí. Propagovat zboží přes Twitter nebo Facebook je samozřejmě možné i u nepropojené služby, propojení nicméně tuhle část výrazně zjednodušuje.

Snad jedinou výraznější nevýhodou Shoply je jeho nevyužitelnost pro profesionální obchodníky. To by ovšem měly napravit nadstandardní placené balíčky určené právě profesionálům. A navíc – služba se na profesionály ani cílit nesnaží.

Via TNW

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Výzkum: České startupy a motivace. Jak na ni vyzrát?

Startupy a jejich zakladatelé disponují mnoha znalostmi o motivaci a vedení. Samotná aplikace těchto znalostí však často pokulhává, což v důsledku způsobuje jedny z největších rizik pro začínající firmy a podnikatele. Proč tomu tak je? A jde vůbec motivovat své kolegy, když typický startup nemá na začátku žádné peníze? Na šesti brněnských startupech jsem vedl výzkum, který měl za cíl na to přijít.