Než přišla první vlna investic od Google Ventures, testovala Pixazza svoji technologii na webech o celebritách (např. Celebuzz). První investici následně využila k zefektivnění služby a jejímu upravení pro širší uživatelské portfolio, po současném druhém rozšíření by měla být k dispozici také drobným blogerům.
Automatický engine nejdřív na obrázcích vyhledává produkty, které by stály za otagování. Ať už zobrazují konkrétní produkt nějakého výrobce, nebo jen obecný předmět stejného typu. Následně takto vytipované obrázky předává asi stovce pracovníků, kteří produkty ručně označují a vkládají odkazy na obchodníky, třeba na Amazon. Tito zaměstnanci jsou placeni podílem z tržeb, které jimi vytvořené odkazy vygenerují.
“Na webu je více než tři triliony obrázků a za posledních 15 let nikoho nenapadlo s nimi něco udělat,” říká CTO startupu James Everingham. Zaměstnanci Pixazzy se tedy o práci zjevně bát nemusí.
Via VB