OpenBrand spouští nové funkce, chce být “Dropboxem pro kreativní data”

Český startup OpenBrand přesouvá svou pozornost od velkých korporací přímo na grafiky a agentury a nabízí jim zajímavou novou funkci. S pomocí Live Comps mohou designéři jednoduše předvést svůj návrh klientovi, a to navíc v kompozici a prostředí, které simuluje skutečný svět.

S novou funkcí se OpenBrand, který si můžete připomenout v našem Průvodci českými startupy, probojoval dokonce až na TechCrunch. Služba se prezentuje jako “Basecamp pro kreativní spolupráci” nebo “Dropbox pro kreativní data” a fungování její novinky velice přehledně demonstruje krátké video:

Během posledního půlroku se společnost podle svého zakladatele Mirka Burkoně zaměřila právě na změnu focusu (pivot, chete-li), přesto ale má některé zajímavé korporátní klienty, kterým se stará o kompletní správu materiálů spojených s brandem. Je to třeba Audible, dceřiná firma Amazonu, University of The Arts London, KISSmetrics, Unity Technologies a další.

Nová Delivery Service s Live Comps je nicméně zaměřena na grafiky a agentury a bude pro ně zdarma, přičemž prvotní reakce jsou podle všeho velice pozitivní.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Zdokonalte svůj pitch na dubnovém workshopu s Beth Susanne

Zkušená koučka Beth Susanne uspořádá na pozvání Czech ICT Alliance a Jihomoravského inovačního centra od 3. do 4. dubna praktické školení pro zástupce začínajících firem, kteří chtějí zlepšit prezentaci projektu potenciálním investorům. Zúčastnit se bude moci 12 vybraných firem, vždy po dvou zástupcích.
Přečtěte si více

Infografika: Jak je důležité vážit si zaměstnanců a dát jim to najevo

Vážit si lidí kolem sebe, vzájemný respekt a úcta, to nejsou jen slova, ale velmi důležité součásti jakéhokoliv mezilidského kontaktu. Přitom úplně stejně důležité jako v běžném životě jsou i na pracovišti. Jak zásadní vliv má ocenění zaměstnance nadřízenými na jeho spokojenost a výkonnost dokládá dnešní infografika.
Přečtěte si více

Chatroulette se stala vzorem, přibývá následovníků

Koncept náhodného spojování lidí k online rozhovorům se i přes problematický osud průkopnické Chatroulette překvapivě pevně uchytil. Dnes je jedním z poměrně oblíbených modelů, na jehož základě zkouší štěstí celá řada mladých startupů a aplikují ho v nejrůznějších podobách a kombinacích - textově i přes mobil, pro vývojáře stránek i pro byznysmeny.