OpenBrand spouští nové funkce, chce být “Dropboxem pro kreativní data”

Český startup OpenBrand přesouvá svou pozornost od velkých korporací přímo na grafiky a agentury a nabízí jim zajímavou novou funkci. S pomocí Live Comps mohou designéři jednoduše předvést svůj návrh klientovi, a to navíc v kompozici a prostředí, které simuluje skutečný svět.

S novou funkcí se OpenBrand, který si můžete připomenout v našem Průvodci českými startupy, probojoval dokonce až na TechCrunch. Služba se prezentuje jako “Basecamp pro kreativní spolupráci” nebo “Dropbox pro kreativní data” a fungování její novinky velice přehledně demonstruje krátké video:

Během posledního půlroku se společnost podle svého zakladatele Mirka Burkoně zaměřila právě na změnu focusu (pivot, chete-li), přesto ale má některé zajímavé korporátní klienty, kterým se stará o kompletní správu materiálů spojených s brandem. Je to třeba Audible, dceřiná firma Amazonu, University of The Arts London, KISSmetrics, Unity Technologies a další.

Nová Delivery Service s Live Comps je nicméně zaměřena na grafiky a agentury a bude pro ně zdarma, přičemž prvotní reakce jsou podle všeho velice pozitivní.

Total
0
Shares
Další články