Ne, Andreessen Horowitz nekupuje Y Combinator za 266 miliard

Už jste také četli ten článek na TechCrunchi? Andreessen Horowitz kupuje akcelerátor Y Combinator za 266 miliard dolarů! Až na to, že nekupuje. Ale už jen to, kolik chytrých lidí je vůbec ochotno přemýšlet nad tím, jestli to náhodou přeci jen není pravda, ukazuje leccos o vnímání valuací ve startupovém světě.

Možná už se vám ten odkaz také dostal do news feedu s nějakým nevěřícným komentářem. Vypadá to jako TechCrunch, zní to jako TechCrunch, ale není to TechCrunch. Přesto, ruku na srdce, kolik z vás by si něco podobného dokázalo doopravdy představit? Jasně, pokud jde o samotnou částku, je to naprostý úlet, ale to byla jedna nebo deset miliard dolarů za nějakou aplikaci donedávna také.

tc

Z nepravosti článek usvědčuje hned několik věcí. Jednak na TechCrunchi žádný takový není, předobrazem byl zřejmě tento text o jmenování Board Of Overseers. Plus se stačí podívat na url nebo favicon a je jasno – posloužila služba SHRTURL, která se chlubí heslem “Faking the web since 1942”.

Takže jen nevinná lekce z internetového trollingu. A taky hezká ukázka toho, o čem všem si necháme namluvit, že by to vlastně mohlo dávat smysl. Finanční hodnoty se v první startupové lize asi definitivně staly pro většinu lidí naprosto virtuální.

Nechce někdo koupit Tyinternety za miliardu?

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Workshop ukáže, jaké výhody startupy získají od TechStars

Velmi zajímavé výhody plynoucí ze členství v prestižní Global Accelerator Network se nyní dostanou i českým startupům. Protože se ale o tomto programu u nás dosud mnoho nevědělo, představí celý systém podrobněji večerní video workshop naplánovaný na 12. července. Zúčastnit se můžete z několika míst v Česku i na Slovensku.
Přečtěte si více

Akcelerujte svůj startup sami! Pět rad od Alana Weinkrantze, jak na to, aby se o vás všichni zajímali

Řada začínajících podnikatelů má dobré nápady, teoreticky fungující model i ochotné zaměstnance – jenže než na ně veřejnost přijde, chvíli to trvá. A to znamená minimálně měsíce bez přísunu peněz. Přitom existuje jednoduchá pomoc: alespoň podle Alana Weinkrantze, "starého PR chlápka, co věří v sílu komunikace". Jak na to, aby se o vašem byznysu psalo všude? Hackněte PR, radí.