Nakupovací Foursquare se jmenuje Shopkick

Během tohoto týdne se v Apple App Store objevila nová location-based aplikace Shopkick. Uživatel získává za navštěvování obchodů, skenování čárových kódů a další aktivity body, které může vyměnit za zajímavé odměny. Díky unikátnímu systému se navíc nemusí přihlašovat ručně.

Shopkick je nová aplikace pro iPhone od stejnojmenné kalifornské firmy, která šikovně kombinuje možnosti lokalizace s prodejem. Ve zkratce – uživatelé při nakupování získávají body a ty poté mění za odměny. Takzvané kickbucks nicméně dostávají už za za to, když vejdou do obchodu. Výhodou oproti Foursquare je ale to, že se nemusí přihlašovat ručně.

V každém zúčastněném obchodě je totiž umístěno akustické zařízení, které vysílá signál neslyšitelný pro lidské ucho, ale bez problémů zachytitelný pro mikrofon na telefonu. Každý obchod navíc vysílá signál na jiné frekvenci. Prvními obchodníky zapojenými do projektu jsou řetězce Best Buy, American Eagle Outfitters, Macy’s, Sports Authority a Simon Property Group.

Aby to bylo ještě o něco zábavnější, uživatel může získat body i jinak. Za prvé jde o skenování čárových kódů zboží. To zároveň uživateli zobrazí detailní informace o produktu, čímž se zase zvyšuje pravděpodobnost nákupu. Druhou možností je zobrazit si přes aplikaci infromace o dalších účastnících se obchodech v okruhu půl kilometru. A nakonec třetí možností je ručně se přihlásit i ve všech ostatních obchodech, za což je ale několikrát méně bodů než za zúčastněné obchody.

Co za to? Slevu

Jakmile uživatel vkročí do obchodu a obdrží odpovídající množství kickbucks, zobrazí se mu seznam akcí a slev, které daný obchod nabízí. Chce-li některé z těchto akcí využít, stačí přijít k pokladně a sdělit svoje telefonní číslo. Další variantou jsou obecné odměny dostupné přímo z aplikace, za všechny jmenujme DVD Twilight, dárkový poukaz Best Buy v hodnotě 10 dolarů a Facebookové kredity, které si může uživatel pořídit v poměru 25 kickbucks za jeden kredit.

Shopkick odměny

Zda se služba ujme, to záleží ze všeho nejvíc právě na tom, aby odměny byly pro nakupující dostatečně zajímavé a skutečně je motivovaly aplikaci používat. To bude ze strany Shopkick chtít pečlivé a dlouhodobé vyjednávání, věříme ale, že pokud tahle část vyjde, zbytek už se půjde snadno.

Via BI, RWW

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Nová platforma nechá uživatele ukládat a třídit reklamy

Pozoruhodný startup AdKeeper se rozhodl vložit kontrolu nad online reklamou do rukou uživatelů. Stejně, jako je možné vystřihovat si zajímavé reklamy z časopisů, umožňuje tato služba ukládat, třídit či sdílet reklamy z prostředí internetu. Proč? Protože lidem vadí jen špatné reklamy. Ty dobré mají rádi, tak proč toho nevyužít.