Na prestižní soutěži v Cannes bude Česko zastupovat startup Mjobs.tv

Jedním z deseti vybraných projektů, které se snaží změnit budoucnost televize a probojovaly se do finále mezinárodní soutěže MIPCube Lab v Cannes, se stal i zatím veřejnosti nepříliš známý český projekt Mjobs.tv. Na přehlídce naplánované na 8. dubna zároveň poprvé představí a oficiálně spustí svůj nový produkt.

Na webu Mjobs.tv toho zatím kromě věty “stay tuned for more info as we are working hard to deliver No.1 site for TV industry” moc nenajdete, ale pokud alespoň trochu pravidelně chodíte na Startupcamp, mohli jste se s jejím zakladatelem setkat již několikrát. Martin Souček strávil posledních deset let v čele produkční společnosti 24SNAiLS a nyní se rozhodl odstartovat revoluci ve způsobu, jakým je distribuován televizní obsah.

Výsledkem bude online katalog s propracovaným vyhledáváním podle země, licence či vysílacích práv a možností volně nahrávat a nabízet svůj obsah (ano, zatím nic takového v ucelené podobě opravdu nefunguje). A přestože je zatím těžké sázet na úspěch, je to rozhodně zajímavý počin v zajímavé rostoucí oblasti, kam není úplně lehké proniknout – už proto, že se podstatná část byznysu stále dělá tváří v tvář na velkých festivalech.

O akci a dalších vybraných týmech se můžete více dozvědět na webu MIPCube, novinky od Mjobs.tv lze sledovat prostřednictvím Twitteru.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Startup pracuje na rozpoznávání emocí podle zabarvení lidského hlasu

Viďte, že je praktické, pokud vám váš telefon, vaše GPS navigace a váš počítač rozumí, co jim říkáte? Startup Beyond Verbal si myslí, že nejméně stejně praktické by bylo, kdyby přístroje rozeznaly i to, jak to říkáme. Koneckonců, je dlouho známým faktem, že jen zlomek lidské komunikace spočívá v sémantickém obsahu slov a vět, které používáme.