Zatímco větší kampaň by se měla rozjet až na konci května a projekt se představí také poslední květnovou neděli na Startupcampu, prvním zájemcům by se Molo7 mělo otevřít už během dvou až tří týdnů. V tuto chvíli má domluveno kolem 40 návrhářů a do konce června by to měl být dvojnásobek, při spuštění tedy služba nabídne stovky různých položek oblečení a doplňků.
Pokud se trochu pohybujete na české startup scéně (či kolem online podnikání, chcete-li), řada jmen kolem tohoto projektu vám asi bude povědomá. Web vytvářejí kluci z Abdoc, tým sídlí v TechSquare a otcem celé služby je Lukáš Janoušek, momentálně student iCollege a zakladatel iBrands. Ten nedávno vstoupil i do Tarifomatu a na větší rozjezd se silnými partnery připravuje také svou další službu eBookEater, která aktuálně postoupila do finále Wayry.
Cílem Molo7 bude nabízet originální malé české značky, které nebudou konkurovat konfekci ani cenou, ani cílovou skupinou. Průměrná objednávka se očekává nad tisíc korun a zákazníky by se měli stát lépe vydělávající mladí lidé, pro které je důležité, co mají na sobě. Po České republice je v plánu zamířit i do okolních zemí, ale to už bychom hodně předbíhali…