Mini BOOTCAMP i promítání Something Ventured už příští týden

Na fanoušky online podnikání čekají příští týden hned dvě zajímavé události. Ve čtvrtek se v kině Světozor odehraje česká premiéra filmu Something Ventured, o den později pak naváže startupový Mini BOOTCAMP v pražském TechSquare.

Koho svět investorů a technologických startupů nenechává úplně chladným, rozhodně by ve čtvrtek 26. ledna od 20:30 neměl ve Světozoru chybět. Lístky na Something Ventured jsou již nyní k mání na pokladně kina, nachystána je ale i rezerva pro ty, kdo přijdou až v den akce. Film se stal jedním z finalistů 2012 History Makers Awards a podcenit nelze ani jeho networkingový efekt, jak připomínají i organizátoři akce:

“Bude to zajímavé. 350 lidí, co se motá kolem startupů a venture kapitálu v jeden večer v jednom kině. Something Ventured.”

Startupy, které mají globální ambice, by to ale po promítání rozhodně neměly přehánět. Hned v pátek 27. ledna od 9:00 je totiž v TechSquare čeká první český Mini BOOTCAMP zaměřený na mladé podnikatele s velkými plány. Program slibuje následující:

  • 09.00 Opening & Introduction (Ondrej Bartos)
  • 09.10 Setting the stage (Peter B. Zaboji)
  • 09.45 The Avast story (Eduard Kucera)
  • 10.30 The IndexTools story (Marton Szoke)
  • 11.00 COFFEE BREAK
  • 11.30 Team building (Zoli Piroska)
  • 12.00 Business slang – lingua franca of today’s world (Imre Hild)
  • 12.30 The YSoft story (Vaclav Muchna)
  • 13.15 LUNCH
  • 14.15 Don’t Fear Failure (Ondrej Bartos)
  • 14.30 The AllPeers story (Cedric Maloux)
  • 15.00 PANEL: Thinking about funding your startup (Peter B. Zaboji, Ondrej Bartos, Marton Szoke)
  • 15.50 COFFEE BREAK
  • 16.30 PANEL: What is the relevant „region“? (Peter B. Zaboji, Zoli Piroska, Imre Hild)
  • 17.15 PANEL: Is exit strategy important? (Imre Hild, Ondrej Bartos, Marton Szoke)
  • 18.00 Wrap up & Closing session
  • 18.30 Networking & Drinks

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Poslouží k přihlašování do geolokačních služeb obličeje?

Možná je to stokrát ohrané klišé, ale začít toto téma jinak než odkazem na film Minority Report je prostě nemožné. Zatímco v Japonsku vznikají billboardy, které prostřednictvím analýzy obličejů kolemjdoucích sbírají demografická data určená k reklamním účelům, v západní části světa se rodí sice odlišná, ale neméně mrazivá technologie – automatické přihlašování do geolokačních služeb díky rozpoznání obličeje.