Martin Kasa odhalil svůj nový startup Ticketon

Role “pouhého” angel investora Martina Kasu zřejmě přestala bavit a rozhodl se stát také startupistou. Jako investor a spolumajitel stojí za projektem Ticketon, který má ambice změnit český trh s prodejem vstupenek (a časem i trhy okolní). Druhou polovinou týmu je Viktor Mastník, dlouholetý ředitel digitální divize McCann-Erickson.

Plné spuštění je naplánováno na začátek července, stránky Ticketon.cz ale můžete prozkoumat již dnes. Služba bude nabízet organizátorům kulturních a sportovních akcí či  veletrhů dostupnější alternativu pro prodej vstupenek. Vedle samotného prodeje se ale chce zaměřit zejména na marketingovou podporu těchto akcí. Název je složeninou slov “ticket” a “online”.

“Ačkoliv je trh se vstupenkami zdánlivě přeplněný konkurencí, myslím, že je zde velký prostor na trhu dělat věci jinak a změnit je k lepšímu. Distribuci vstupenek vnímáme pouze jako první krok, naše cíle jsou mnohem širší a s mnohem větší přidanou hodnotou pro organizátory akcí všech velikostí,“ říká Kasa, jeden z dvojice zakladatelů společnosti. Kromě investičního zázemí na starosti strategii a finance.

Ticketon.cz bude nabízet pořadatelům akcí i bezplatný režim distribuce vstupenek, který bude vyhrazen zejména menším akcím s regionální působností. Ceník najdete zde. “V současné době ladíme spolupráci s několika pořadateli. Do pilotního provozu chceme přizvat ještě přibližně deset dalších pořadatelů různé velikosti. Teprve poté otevřeme brány našeho projektu všem organizátorům v ČR, “ doplňuje Viktor Mastník, který má coby výkonný ředitel startupu na starosti marketing a obchod.

Projekt vznikal přibližně posledního půl roku a provozuje ho společnost Six Dots, která Martinu Kasovi patří už od ledna 2010. Pořadatelům akcí nabízí zajištění celého organizačního procesu spojeného s prodejem vstupenek – od zveřejňování akcí na webu, přes prodej a distribuci vstupenek v elektronické i papírové podobě, až po zajištění plateb, různé možnosti odbavení na místě akce a podrobnou analytiku.

Obchodně marketingové nástroje zahrnují prezentace akcí na tematických obsahových webech, offline prezentace s možností objednávat ihned v terénu, využití možností Facebooku nebo další individuálních řešení s cílem zvýšení prodejů. V první fázi jsou cíle Ticketonu ryze lokální, jak ostatně naznačuje i česká doména, až následně budou v hledáčku další trhy v regionu CEE.

Startup už má nachystaný Twitter účet i facebookovou stránku, ty ale zatím na rozjezd teprve čekají.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Jakub Rož: Zážitky z Techweek a proč se konference vyplatí

Již podruhé proběhla v Chicagu konference Techweek, které se v minulém ročníku účastnilo přes 2000 lidí. Je to týden plný zajímavých osobností, přednášek, večerních party, elevator pitchů (výtahů tam prý je opravdu hodně) a samozřejmě startupů. Jakub Rož z mySchoolNotebook.com se nyní zařadil k těm, kdo začínající projektům účast na podobných akcích vřele doporučují.
Přečtěte si více

Blog: Postřehy z Game Developers Conference

Tyto poznámky berte jako takový neuspořádaný sled inspirativních myšlenek, postřehů a útržkovitých zápisků (které jsem si samozřejmě nedělal tak často, jak jsem zamýšlel) ze světově největší akce pro herní vývojáře. Game Developers Conference se po celý uplynulý týden konala v technologické Mekce - San Franciscu.
Přečtěte si více

Czech Global Startups se představují veřejnosti

Seznam českých globálních webových startupů začíná být kompletní a tak nastal čas nově utvořenou platformu Czech Global Startups představit hezky zblízka. Kromě spuštění první verze webu se chceme podělit také o to, co se od nás vlastně dá v dohledné době čekat, jak pokračuje spolupráce českých startupů a k čemu bude celý nápad sloužit do budoucna.