Martin Kasa odhalil svůj nový startup Ticketon

Role “pouhého” angel investora Martina Kasu zřejmě přestala bavit a rozhodl se stát také startupistou. Jako investor a spolumajitel stojí za projektem Ticketon, který má ambice změnit český trh s prodejem vstupenek (a časem i trhy okolní). Druhou polovinou týmu je Viktor Mastník, dlouholetý ředitel digitální divize McCann-Erickson.

Plné spuštění je naplánováno na začátek července, stránky Ticketon.cz ale můžete prozkoumat již dnes. Služba bude nabízet organizátorům kulturních a sportovních akcí či  veletrhů dostupnější alternativu pro prodej vstupenek. Vedle samotného prodeje se ale chce zaměřit zejména na marketingovou podporu těchto akcí. Název je složeninou slov “ticket” a “online”.

“Ačkoliv je trh se vstupenkami zdánlivě přeplněný konkurencí, myslím, že je zde velký prostor na trhu dělat věci jinak a změnit je k lepšímu. Distribuci vstupenek vnímáme pouze jako první krok, naše cíle jsou mnohem širší a s mnohem větší přidanou hodnotou pro organizátory akcí všech velikostí,“ říká Kasa, jeden z dvojice zakladatelů společnosti. Kromě investičního zázemí na starosti strategii a finance.

Ticketon.cz bude nabízet pořadatelům akcí i bezplatný režim distribuce vstupenek, který bude vyhrazen zejména menším akcím s regionální působností. Ceník najdete zde. “V současné době ladíme spolupráci s několika pořadateli. Do pilotního provozu chceme přizvat ještě přibližně deset dalších pořadatelů různé velikosti. Teprve poté otevřeme brány našeho projektu všem organizátorům v ČR, “ doplňuje Viktor Mastník, který má coby výkonný ředitel startupu na starosti marketing a obchod.

Projekt vznikal přibližně posledního půl roku a provozuje ho společnost Six Dots, která Martinu Kasovi patří už od ledna 2010. Pořadatelům akcí nabízí zajištění celého organizačního procesu spojeného s prodejem vstupenek – od zveřejňování akcí na webu, přes prodej a distribuci vstupenek v elektronické i papírové podobě, až po zajištění plateb, různé možnosti odbavení na místě akce a podrobnou analytiku.

Obchodně marketingové nástroje zahrnují prezentace akcí na tematických obsahových webech, offline prezentace s možností objednávat ihned v terénu, využití možností Facebooku nebo další individuálních řešení s cílem zvýšení prodejů. V první fázi jsou cíle Ticketonu ryze lokální, jak ostatně naznačuje i česká doména, až následně budou v hledáčku další trhy v regionu CEE.

Startup už má nachystaný Twitter účet i facebookovou stránku, ty ale zatím na rozjezd teprve čekají.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Geosense: Z českých a slovenských vesnic na americká ropná pole

O Geosense jste toho nejspíš ještě moc nečetli, zato jsou ale nejrychleji rostoucí mladou technologickou firmou u nás podle žebříčku Deloitte, v Česku a na Slovensku je využívá přes 1200 obcí a dokázali najít netradiční trh i v USA. A když jsme spolu letos v únoru byli v Boulderu, na vlastní uši jsme slyšeli, jak jim Luke Beatty po tříminutovém pitchi radil, aby se hned přihlásili do TechStars.