Kurýrní startup DoDo expanduje B2C služby mimo Prahu. Začíná v Brně, plánuje další města i zahraničí

Český kurýrní startup DoDo expanduje mimo hlavní město. Nově mohou jeho služby využít také v Brně, kde stejně jako v Praze zajistí jakoukoliv pochůzku a dovezení jakékoliv (legální) zásilky.

DoDo kurýři pomáhají zákazníkům řešit různé problémy, například dovoz občerstvení na piknik v parku, nákup kancelářských potřeb či vyřízení reklamace zboží. Jako zapeklitější úkoly firma jmenuje odchyt pavouka nebo dokoupení posledních nezbytností na dovolenou.

V Brně DoDo spouští své služby na úrovni B2C, během pilotního provozu budou jeho kurýři k dispozici ve všední dny od 8 do 16 hodin. Osobního kurýra je možné objednat přes Facebook Messenger, live chat na webu služby, případně pomocí SMS.

V segmentu B2B již ve městě DoDo působí delší dobu ve spolupráci s KFC (stejnou spolupráci má uzavřenou také v Plzni) a nově bude zajišťovat logistiku například pro Bageterii Boulevard, SynotTip či Aktin.cz.

„V Brně dlouhodobě registrujeme zájem o naše služby a očekáváme, že zde bude mít DoDo úspěch. Monitorujeme i možnosti růstu do dalších krajských měst a nevylučujeme ani zahraniční expanzi našich chytrých kurýrů,“ komentuje vstup do Brna Martin Marek, Managing Director startupu DoDo.

Pomocí expanze chce firma založena v roce 2016 nadále zvyšovat počet odbavených zásilek, který byl během minulého roku na úrovni půl milionu s čtyřnásobným meziročním růstem. To startupu přineslo obrat 60 milionů korun a 500procentní růst. Aktuálně čítá flotila DoDo přes 300 aut, které obsluhuje 400 kurýrů.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

#StartupStories, video příručka začínajícího startupisty

V záplavě informací a často protichůdných názorů na to, jak správně startupovat, je někdy těžké zachytit to podstatné. A právě o to se snaží série krátkých videí se zajímavými osobnostmi, která pokrývá klíčová témata jako je pitchování, otázka neúspěchu či získávání peněz. Absolutní pravdy nenabízí, hezké ucelené shrnutí pro samouky ale rozhodně.
Přečtěte si více

Odpočet začíná: Impact Hub hledá projekty do 100-day Challenge

Impact Hub otevírá dveře nového akceleračního programu 100-day Challenge. Za 100 dní může své podnikání rozjet na plné obrátky kdokoliv s dobrým nápadem a chutí čelit pořádné výzvě. 100-day Challenge je tu pro všechny, kteří právě začínají, pro projekty, které usilují o inovaci i pro ty, kteří hledají pomoc či podporu od odborníků pro expanzi a rozvoj.