Kulturní startup GoOut expanduje do šesté země, začal působit na Slovensku

Český kulturní startup GoOut – vyvíjející platformu zahrnující kulturní přehled, sociální síť a ticketingovou službu – expanduje do již šesté země. K Česku, Polsku, Německu, Finsku a Estonsku nově přidává Slovensko, kde začal mapováním kulturních akcí v Bratislavě.

Expanze na Slovensko je podle vyjádření firmy dalším logickým krokem, jehož cílem je informovat o kulturním životě daného města či lokality a pomáhat tak vytáhnout lidi ven. Bratislava představuje její ideální první zastávku: slovenské hlavní město nabízí širokou paletu akcí od divadel přes klubovou scénu až po méně tradiční, neokoukaná místa.

„Spolupráce mezi oběma zeměmi byla vždy na vysoké úrovni, a to platí samozřejmě i na kulturní scéně. Jsme proto velice rádi, že můžeme nabídnout naše služby aktuálně i na Slovensku a umožnit tak lidem ještě snazší cestu za jejich vysněným kulturním zážitkem, například na skvělé slovenské festivaly, nebo opačným směrem za velkými koncerty do Prahy,“ komentuje expanzi Lukáš Jandač, COO GoOut a lídr projektu.

GoOut svým uživatelům nabízí databázi akcí s filtrací podle kategorií a žánrů. V profilu si mohou vytvořit seznamy sledovaných položek a dostávat upozornění na akce, o které mají zájem. Díky tomu se vstupenkami přes GoOut vyrazí každý měsíc za kulturou 200 tisíc lidí, což z firmy dělá jednoho z největších prodejců vstupenek v Česku.

Portál má 300 tisíc registrovaných uživatelů a 70 tisíc stažení svých mobilních aplikací. Databáze akcí v kulturním přehledu čítá v Praze přes 210 tisíc akcí ročně, další statisíce podle svého vyjádření pokrývá redakce GoOut v Brně, Ostravě, Plzni, Berlíně a Polsku. Ve Finsku a Estonsku působí jako exkluzivní ticketingový partner pro tři největší pobaltské festivaly.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Jak funguje Kickstarter: malé úspěchy a velké neúspěchy

Projekty, na něž tvůrci shánějí peníze přes Kickstarter, mají dva obvyklé scénáře vývoje. Buď jen těsně získají dostatek prostředků, aby byl naplněn investiční cíl, nebo od uživatelů obdrží částku hluboko pod limitem stanoveným pro úspěšné zafinancování. Co je ale možná ještě zajímavější, Kickstarter stále záměrně schovává neúspěšné kampaně.