Kompletní přehled 61 startupů přihlášených do Startup Show

Jestli si chcete udělat názor na aktuální českou startupovou scénu, máte ideální šanci. Ani početný zástup přihlášených do letošní Startup Show sice zdaleka nezahrnuje všechny zajímavé projekty na českém webu, i tak jde ale o jejich významnou část, jejíž složení o mnohém napovídá.

Některé nápady, například nástroje na správu osobních financí, se objevují hned několikrát, jiné se zase nebojí řešit velmi specifické problémy jako je nabídka spolujízdy v soukromých letadlech. Některé jsou veskrze globální, ambiciózní a těší se zájmu médií, jiné přinášejí zajímavé nápady na malé ale praktické služby, další jsou tajemné nebo prostě od pohledu podivné. Pravda, ne u všech je k dispozici dostatek veřejných infromací na vytvoření kvalifikovaného názoru, základní představu si ale jistě uděláte snadno. Víc bohužel tento seznam s ohledem na rané fáze vývoje většiny projektů momentálně nabídnout nemůže.

Jen připomeňme, že Startup Show je součástí letošního WebExpo a kromě dalších cen pro nejlepší čeká na vítěze milion korun v hotovosti v podobě investiční nabídky od společnosti Miton Investment. Schválně – dokázali byste vybrat jeden startup, kterému byste v kůži porotce ten milion přiklepli?

3Dvidi

www.3dvidi.eu

Přihlásil: Jan Löffelmann

Technologie 360 stupňových náhledů umožňuje návštěvníkům webů vzít si výrobek virtuálně “do ruky”, prohlédnout si jej ze všech stran a lépe se tak seznámit s výrobkem.

AdBOOST

www.adboost.analytics.sk

Přihlásil: Vladimír Cintula, RIESENIA.com

AdBOOST je projekt umožňujúci hromadnú a automatizovanú inzerciu na takmer neobmedzený počet (stovky, tisíce až státisíce) konkrétnych produktov alebo služieb v Google Adwords. Vďaka prepojeniu na klientovu databázu (pomocou dátových súborov podobných tým, ktoré sa používajú porovnávače cien) vytvorí pre každý produkt reklamnú zostavu s relevantnými kľúčovými slovami a kvalitnými odkazmi. Vysokú preklikovosť a relevanciu odkazov zabezpečuje automatická aktualizácia na ľubovolnej báze (minúty, hodiny, dni).

Kombinácia dvoch kľúčových výhod AdBOOST-u, automatizovanosť a hromadnosť inzercie, spolu s dôsledným spôsobom zostavovania kampaní tak, aby boli orientované na predaj, zabezpečuje výrazný impulz v náraste objednávok. AdBOOST je vhodný ako pre bežné e-shopy, tak pre akýkoľvek biznis, kde je potrebné inzerovať veľký počet položiek (cestovné kancelárie, realitné portály, personálne agentúry, …). Rovnako je vhodný pre klientov, ktorí potrebujú kampane, kde sa často menia inzerované položky, alebo ich parametre (cena, zľava, dostupnosť,…).

BestFacebookGirls

www.bestfacebookgirls.cz

Přihlásil: Martin Zeiler

Soutěžní portál s hlasováním o nejhezčí dívky na Facebooku.

BookFan

www.bookfan.eu

Přihlásil: Michal Juhás, BookFan s.r.o.

BookFan je sociální síť, která fandí knihám. Propojuje české a slovenské čtenáře knih a e-knih do moderní sociální sítě, přináší jim knižní doporučení na základě osobních preferencí, sleduje literární dění jak doma, tak ve světě a zprostředkovává nákup více jak 50 000 českých a slovenských knižních titulů. Nejde jen o knižní síť, ale především o univerzální platformu, na které jsou budovány další projekty jako ChocoFan a WineFan pro milovníky vín a čokolády primárně v angličtině (www.winefan.eu, www.chocofan.eu).

Cargo

www.playcargo.com

Přihlásil: Tomáš Hodboď, IWS & FFD

Cargo je nová internetová hra na transportní společnost, organizování a plánování dopravy zboží napříč světem v reálném čase založená na principech legendárního Transport Tycoon, navržená pro celosvětové hraní a poháněná Google technologiemi.

Celebrio

www.system.celebriosoftware.com

Přihlásil: Martin Novák, Celebrio Software

Celebrio je webový operační systém pro seniory, který je na rozdíl od klasických systémů vytvořen přímo pro lidi se zhoršeným zrakem, motorikou nebo strachem z počítačů s výhodou optimalizace pro dotykové displeje, která přináší přirozené ovládání prsty. Celebrio je přístupné prostřednictvím webového prohlížeče nebo pomocí aplikace, která se instaluje do Windows.

CIMETY – City Interactive METZ

www.cimety.over.cz

Přihlásil: Martin Mikula

Jedná se o kombinaci online a outdoorové hry podobné geocachingu. Úkolem hráče je sbírat po městě “mety” za které získává body. Projekt by měl být realizován jen v určitě oblasti (město) za podpory sponzorů výměnou za reklamu.

ClickEshop

www.clickeshop.sk

Přihlásil: Martin Vajda, VISS, s.r.o.

ClickEshop je profesionálne riešenie na prevázdku internetových obchodov. Vytvorte si sami rýchlo a jednoducho vlastný internetový obchod už v priebehu niekoľkých minút. Obchod si jednoducho vyklikáte prostredníctvom našich stránok. Na prevádzku nepotrebujete server, webhosting, grafika ani programátora, ale využijete naše eshop produktové riešenie. Zabezpečíme vám kompletnú prevádzku internetového obchodu na pár klikov

Clipsan

www.clipsan.com

Přihlásil: Václav Krajňák, CIWire s.r.o.

Potřebujete publikovat videa bez reklam a sledovat jejich úspěšnost? Chcete chránit záznamy vašich seminářů, nebo prodávat školení online? Využijte Clipsan – webovou službu pro hosting, encoding a správu videí. Clipsan to je jednoduchý upload, nastavení a publikace videa na web i na mobilní zařízení. Naše hlavní zaměření je na zabezpečení videí proti neoprávněnému užívání. Pro náročné poskytujeme i přístup přes API k individuálnímu využití.

Cloudee.eu

www.cloudee.eu

Přihlásil: David Pospíšil, DataCamp Limited

Cloud server provider pro Evropu.

Develion – Akus

www.akus.s1.develion.cz

Přihlásil: Vitezslav Hubeny, Develion Art s.r.o

Automatický kuchyňský systém. Správa skladu kuchyní, jídelníčků, objednávek. Zkrátka vše, co potřebují jídelny a větší restaurace k provozu své kuchyně. V další verzi bude systém obohacen o verzi SAAS a plánuje se expanze jak do zahraničí tak i po Česku. Projekt je nasazen u prvního klienta, kde se ladí prvotní nedostatky.

Dueto.cz

www.dueto.cz

Přihlásil: Štěpán Kubát, Dueto Online, s.r.o.

Nezadaných je vždy dostatek a počet osob seznamujících se prostřednictvím internetu stále roste. Dueto.cz si klade za cíl vnést inovaci do prostředí českých seznamovacích serverů. Hlavní myšlenkou je s výhodou využít integrace se sociální sítě Facebook, která sama o sobě neumožňuje efektivní navazování nových známostí s dosud cizími lidmi. To je také základní problém, který má služba řešit.

Od ostatních českých seznamek se Dueto.cz jinak odlišuje například způsobem vyhledávání partnerů, které je založeno na radiu v kilometrech. Originální prvky jsou dále chystány v rámci placených premium funkcí. Základní funkčnost seznamky zůstane zdarma. Seznamka byla spuštěna letos v únoru, nachází se ve stadiu veřejné betaverze a není tedy zcela dokončena. Zatím se do ní zaregistrovalo zhruba 6 000 uživatelů.

Ebarter.cz

www.ebarter.cz

Přihlásil: Tomáš Sladký, HYTOS group, s. r. o.

Portál je největší databáze barterů na českém internetu. Unikátní nástroj pro barterování je otevřený všem uživatelům (fyzické osoby, živnostníci, podniky). Pomocí barterů uživatel zadává, co může nabídnout a co za to požaduje. Pokud jsou nalezeny odpovídající bartery, okamžitě je informován e-mailem a sám rozhodne o uskutečnění obchodu.

Služba nabízí přehledné ukládání barterů v kartě uživatele, marketingový nástroj pro efektivní inzerci, registraci zdarma, bezplatné zasílání barterů a zařazení firmy a z obchodů si nebere žádné provize.

EduRibbon

www.eduribbon.cz

Přihlásil: Petr Slípek, Dosli

EduRibbon.cz je první komplexní webový portál pro přípravu výukových materiálů pro interaktivní tabule (libovolné značky) a jejich sdílení prostřednictvím různých sociálních sítí a služeb. Cílovou skupinu tvoří učitelé, lektoři, rodiče a studenti, kterým EduRibbon.cz nabízí nástroje pro snadnou tvorbu, využití a sdílení interaktivních snímků kdykoliv, odkudkoliv a zcela bezplatně. Vizí je uživatelsky snadné propojení populárních sociálních a komunikačních sítí a interaktivní výuky.

Služba má nabídnout ucelený nástroj, s jehož pomocí lze připravit zajímavé interaktivní prezentace pro své vyučování, integrovatelné do mnoha služeb (Google+, Facebook, Blogger, Moodle, OLAT, EduBase, apod.) a využitelné bez komplikací na libovolném hardwaru kdykoliv a kdekoliv – viz. http://eduribbon.blogspot.com. Využití webového portálu v základní verzi, která je nyní k dispozici, je a bude zdarma. Do budoucna jsou v plánu také některé volitelné placené služby a kompletní napojení na funkcionalitu produktu EduBase (www.demo.edubase.cz).

Emglare

www.emglare.com

Přihlásil: Jiří Pastor

Emglare je platforma nové generace určená na sdílení událostí, schůzek, srazů nebo rezervací.

Foretaster

www.foretaster.com

Přihlásil: Peter Fabor

Foretaster je webová aplikácia, ktorá firmám podnikajúcim na internete pomôže pochopiť, ako sa z návštevníkov ich webu stávajú zákazníci (V auguste sme spustili alpha verziu a testujeme ju na 10 weboch. Momentálne máme hotový backend aplikácie a usilovne pracujeme na frontende).

Futu

www.futu.cz

Přihlásil: Jiří Sedláček

Futu řeší problém, jak utratit méně, než vyděláš. Je to osobní účetnictví on-line, které se samo synchronizuje s bankou. Žádné složité importy dat.

Handollar

www.handollar.com

Přihlásil: Tomáš Jedlička

Aggregator of discount coupons for main world cities (NY, Paris, Rome, London…). Website presents discount offers a la Groupon, Livingsocial (all available servers) place it on the map, translate to english, scrapes expiration, Yelp reviews etc.

Idea Statica

www.idea-rs.cz/IdeaStatiCa

Přihlásil: Martin Pospíšil, Idea Rs

Idea StatiCa je balíček programů v cloudu určených pro návrh stavebních konstrukcí. To znamená, že aplikace není přímo instalovaná na uživatelském počítači, ale běží na vzdálených serverech. Je vhodná pro návrh jednoduchých konstrukcí nebo pro studenty.

Infinitum

www.infinitum.cz

Přihlásil: Martin Boháč, Allodium s.r.o.

Infinitum je ambiciózní webová strategie, která se hraje na reálné mapě České republiky. Kombinuje prvky budovatelských a vojenských strategií, obsahuje mnoho nových originálních prvků jako třeba sdílení armád a zabírání reálných měst. Je postavena na scifi příběhu, který se točí okolo budoucnosti České republiky, jejímu vzrůstu k pozici technologické velmoci a pádu. Hráč přijímá úlohu velitele města, které přežilo částěčnou světovou katastrofu a s ostaními několika tisíci hráči soutěží o zdroje a moc na jedné mapě.

Infinitum je zdarma, obsahuje placené prémiové verze, ale neobshahuje žádné placené cheaty. Je napsaná ve Flashi, používá poslední technologie a stále se vyvíjí. Beta verze zaznamenala značný ohlas.

Kam se letí?

www.beta.kamseleti.cz

Přihlásil: René Zahradník

Jedinečná webová služba pro fanoušky létání, která zvyšuje dostupnost létání, snižuje náklady a zlepšuje letecké zážitky. Zájemci o vyhlídkový let (budoucí pasažéři) si na webových stránkách mohou pohodlně vybrat podle nejbližšího letiště, nejzajímavějšího letadla, pilota i trasy letu. Piloti mohou pomocí této služby snadno nabídnout “volná sedadla” v letadlech na svých plánovaných letech.

Tím vzniká příležitost pro zájemce o “svezení” jak se někam letecky dopravit nebo se jen tak proletět za velmi zajímavých podmínek. Pro práci s webem je nutná registrace uživatele, pro začátek je připraveno propojení s účty na Facebooku a podle zájmu se budou nabízet i další “externí” účty. Webová služba je připravena i pro firmy podnikající v leteckých pracech (oficiální vyhlídkové lety) a aerotaxi. V první verzi webu je ale podporováno zejména propojení soukromých osob, tedy nekomerčních pilotů a veřejnosti (viz. hrubý návod k obsluze webu).

Kari

www.kari-vydaje.cz

Přihlásil: Jan Martínek

Kari je webová aplikace pro správu společných výdajů určená pro spolubydlící. Umožňuje průběžné vyrovnávání dluhů a zároveň dává jistotu, že je s penězi zacházeno správně – například díky tomu, že vložené výdaje není možné smazat beze stop. Uživatelé Kari ušetří čas, ale zejména předejdou případným sporům o peníze. Sekundární cílovou skupinou jsou např. páry s oddělenými rozpočty, kolegové v kanceláři a menší/začínající firmy.

Kari je služba placená formou předplatného. Cena je 10 Kč za měsíc a osobu, při delším předplatném je poskytována sleva. Cílem je co nejdříve vstoupit na zahraniční trh. Kari vychází z aplikace, která vznikla před téměř pěti lety nejprve pro vlastní použití a pak i pro několik známých. Vlastní vývoj začal v říjnu 2010, betatest byl spuštěn v dubnu a ostrá verze v červenci 2011. Do budoucna je v plánu rozšíření funkcí dostupných z mobilu, především funkce nákupního lístku. Aktuální priority jsou soustředit se na propagaci a najít programátora/partnera, který je pro další rozvoj projektu nezbytný.

LaBasta

www.labasta.com

Přihlásil: Ondřej Hrčiak

Portál, který nabízí prostor a především záštitu lidem mnoha tvůrčích profesí, kteří se jako OSVČ (živnostníci, neboli freelanceři, prostě autoři na volné noze) v době zatížené takzvanou ekonomickou krizí stále obtížněji snaží uživit tím, co umí.Prodávající jsou zástupci mnoha tvůrčích profesí: grafici, programátoři, fotografové, filmaři, módní návrháři, šperkaři, architekti, sochaři nebo řezbáři, 3D animátoři… LaBasta je prostě pro všechny, kteří se často potřebují navzájem, ať už z umělecké nebo řemeslné profese, a má jim sloužit jako opora, zdroj informací, živá komunitní a fungující obchodní platforma. Vítány jsou i podpůrné profese, jako korektorky, počítačoví technici, DTP operátoři…

Nakupující jsou jednotlivci ze států EU, především ale zástupci reklamních, mediálních nebo PR agentur, vydavatelství, nakladatelství, malé, střední i velké podniky, které běžně služeb tvůrčích profesí využívají nejen pro reklamu a marketing. Uživatelé mohou spravovat svůj veřejný uživatelský profil, profesní portfolio a obchody svého e-shopu, prodávat své „věci“ v sekci pro umění a rukodělné výrobky, prodávat své návrhy a nápady výrobcům v sekci pro digitální obsah, nabízet své odborné služby a poptávat služby profesionálů z jiných oborů, diskutovat, komentovat a přispívat do LaRevue. Projekt počítá s provizí 10 % z prodaného zboží a 5 % z realizovaného obchodu. Členské poplatky za VIP přístup činí 1 200 Kč / 50 EUR ročně).

LinksTip.com

www.linkstip.com

Přihlásil: Tomáš Martínek

LinksTip.com je server poskytující přehled nejlepších aktuálních článků ze seriózních zdrojů z různých zemí. Články jsou řazeny na základě sociální inteligence, kterou je v algoritmu oblíbenost na sociální síti Facebook.com. Články se zobrazují tříděně podle data publikování, kategorie, země a dalších aspektů. Každý článek lze nezávisle na publikačním serveru komentovat nebo podpořit sdílením a oblíbením si.

Přihlášení uživatelé mají další výhody, mezi které patří především možnost sestavit si vlastní přehled obsahující pouze zdroje, které uživatele zajímají. Dále si mohou článek na LinksTip.com založit do vlastní knihovny atd. Každý uživatel má také možnost komentovat články nezávisle na zdroji. LinksTip.com je mezinárodní projekt, který v tuto chvíli nabízí zhlédnout přehled zajímavých článků v zemích Česká republika, Slovensko, USA a Velká Británie.

Livechatoo.com

www.livechatoo.com

Přihlásil: Matej Lukac, nolimit | DEVELOPERS

Livechatoo je aplikácia pre online zákaznícku podporu. Je vhodná pre internetové obchody, webhostingy, banky, … pre online podnikanie. Úlohou je premienať návštevníkov na zákazníkov.

Metrozone

www.wokna.cz

Přihlásil: Čeněk Vašenda

Tři webové magazíny propojeny mezi sebou, informující o technologiích společnosti Microsoft. Pro Metrozone (jak se jmenuje tento ekosystém) se připravuje vlastní Windows Phone 7 aplikace, do budoucna se plánují i aplikace pro další platformy. Jedná se o jedinečný český počin, jenž má informovat čtenáře o novinkách společnosti Microsoft, které se jinde nedoví.

MGC.PHP

www.mygrouponclone.com

Přihlásil: František Skorunka, GENiTOR

PHP skript pro provoz vlastního portálu skupinového nakupování. Demo na demo.mygrouponclone.com.

Moře financí

www.more-financi.cz

Přihlásil: Martin Solnička, Fresh Garden s.r.o.

Moře financí je jednoduchý a rychlý nástroj pro online správu osobních financí. Uživatelé mohou sledovat všechny své účty na jednom místě (dohromady i jednotlivě) v přehledných grafech a mít tak přehled o veškerých pohybech i uskutečněných platbách. Systém umožňuje nahrání elektronického výpisu z banky a sám nabídne uživateli rozdělení části položek do výdajových a příjmových kategorií na základě vyhledávaných klíčových slov a výrazů. Uživatel může také sám zadávat vlastní výrazy, které chce systé naučit rozpoznávat. Kromě toho nabízí aplikace řadu dalších funkcí včetně možnosti zadávat nezávislé poptávky na vybrané finanční produkty, stanovovat si rozpočty a jiné.

Motivátor.cz

www.motivator.cz

Přihlásil: Petr Hubáček

Představte si, jak snadno by se vám podařilo dodržovat zdravou životosprávu a třeba shodit pár kilo v případě, že by vás osobně hlídal výživový poradce 24 hodin denně. Přesně takový zážitek poskytuje Motivátor. Profesionální poradce dohlíží na váš jídelníček a pohybovou aktivitu každý den online, průběžně vám radí a hlídá vás.

MyExpenses

www.myexpenses.eu

Přihlásil: Peter Pavelka

Aplikácia na správu osobných financií, ako mať peniaze vždy pod kontrolou a ako sa nestratiť vo vlastných výdavkoch. MyExpenses – Financie vždy pod kontrolou.

Neurra

www.neurra.cz

Přihlásil: Tomáš Radomský

Webový portál Neurra vytváří tzv. hromadné (sdružené) poptávky a tímto způsobem zákazníkům zajišťuje slevy okolo 70 % oproti běžným cenám. Princip sdružování poptávek není žádnou novinkou. Tímto způsobem nakupují a vybírají dodavatele služeb mnohá města a podniky. Nyní tuto možnost mají domácnosti, živnostníci a malé až středně velké firmy. Jelikož se jedná o poptávky, jsou právě zákazníci těmi, kdo určuje obsah webu.

Niceworld

www.niceworld.cz

Přihlásil: Michal Fryč

Jedná se o českou sociální síť.

Obchodzulice.cz

www.obchodzulice.cz

Přihlásil: Lukáš Gajarský

Obchodzulice.cz je služba, jejíž pomocí lze objednávat výrobky, zboží nebo služby kamenných obchodů. Jde o zprostředkování prodeje, nikoliv o samotný prodej. Prodej produktů si kamenné obchody zajišťují samy ve svých prodejnách. Obchodzulice.cz a kamenné obchody nerealizují dopravu produktů. Lidé si pro objednávky přicházejí sami, poněvadž produkty z obchodů potřebují. Pomocí služby tedy lidé ušetří čas, cestu a peníze.

Objednávky jsou realizovány v těch obchodech, které lidé znají, které mají po cestě do práce nebo z práce, po cestě do školky, školy anebo vědí, že následující den musí odcestovat na pracovní cestu nebo odjet na výlet. Vyhledají na internetu službu obchodzulice.cz, vyberou kraj, okres a registrovaný obchod, napíší objednávku, určí datum a čas vyzvednutí, zadají své telefonní číslo a odešlou. Kamenný obchod objednávku na zadané datum a čas připraví do nákupní tašky.  Proto tedy například cestou z práce vstoupí do obchodu, kde realizovali objednávku, prodavači řeknou číslo objednávky, zkontrolují obsah nákupní tašky a zaplatí.

Obilator (Crop Tool)

www.obilator.eu

Přihlásil: Martin Durec

Zásobovacia aplikácia pri stavbe Divu Sveta v online hre Travian. Obsahuje prehľad pohybov obilia v sýpke, prehľad armády, zásobovanie surovinami, rôzne štatistiky, grafy, reporty, administrácia.

Odkz.cz

www.odkz.cz

Přihlásil: Ondřej Šťastný

Odkz.cz je nástroj pro snadnější affiliate marketing. Pouhé vytvoření URL odkazu na produkt nebo službu umožňuje začít ihned vydělávat. Odkazy je možné přizpůsobit požadavkům – krátký pro snadné online a offline sdílení nebo dlouhý pro lepší SEO. Pro firmy se zájmem o navýšení prodeje Odkz.cz poskytuje velmi jednoduchý způsob jak affiliate marketing na svém webu poskytnout (pouhých pár řádek JavaScriptu). To vše završuje analytický nástroj pro sledování konverzí, návštěvníků a výdělků.

On-line psychodiagnostika

www.psychometry.cz

Přihlásil: Petr Pacher, POINTS Psychometry, s.r.o.

Společnost POINTS Psychometry vlastní systém on-line psychologické diagnostiky, která je standardizovaná pro firmy, školy i veřejnost, je vyvinutá v České republice a není tedy draze překupovaná ze zaraničí. Pro firmy zajišťuje jak diagnostiku nově přijímaných uchazečů o práci, tak i audit stávajícího kolektivu zaměstnanců (efektivní a účinné řízení kariéry, prevence syndromu vyhoření či ztráty motivace apod.).

Pro školy (respektive pro žáky a studenty škol) zajišťuje komplexní kariérní diagnostiku pro správnou a vhodnou volbu dalšího studia a následné profesní dráhy. Pro veřejnost nabízí standardizované metody určené k sebeanalýze či jen jako vyzkoušení, jak vlastně takový psychotest vypadá a jak funguje. Cílem je expanze do zahraničí skrze franchising, kdy bude společnost pro zahraniční partnery zajišťovat kompletní podporu a developerské centrum.

OpenBrand

www.openbrand.com

Přihlásil: Mirek Burkoň, OpenBrand s.r.o.

OpenBrand je inovativní platforma pro budování a rozvoj značky produktu nebo firmy a spolupráci při každodenní práci s ní. Mění brandingový a kreativní průmysl tím, že nahrazuje klasické PDF jako médium pro prezentaci kreativní práce a FTP jako její úložiště. Dává designérům, majitelům firem a brand managerům prostředí, po kterém už nějakou dobu volali. Pomáhá kreativcům odvést jejich práci rychleji a lépe, dodávat klientům více přidané hodnoty a odprezentovat své výsledky atraktiněji. Zároveň šetří čas, který až donedávna trávili repetitivní administrativou.

Majitelé a manažeři firem a značek jsou díky OpenBrandu informovanější a při své každodenní práci dělají chytřejší rozhodnutí – po dlouhé době jsou opravdu schopní převzít kontrolu nad svými značkami, brand assety a rozpočty. Díky unikátnímu způsobu strukturování a organizace dat spravovaných OpenBrandem se standardizuje popis všech myslitelných součástí značky od loga, barev a písma přes vizitky a další tiskoviny až k telelvizním reklamám a třeba označení firemních letadel. Tím se značkám dramaticky usnadňuje komunikace s dodavateli kreativní práce, tiskárnami a jinými výrobci brandovaných předmětů a reklamy.

Optiscont

www.bryle-domu.cz/optiscont.htm

Přihlásil: Pavel Tichý, Optiscont s.r.o.

První samoobslužná oční optika na světě. Zákazník si vyzkouší brýle osobně před zrcadlem, dioptrie zadá do elektronického kiosku a hotové dioptrické brýle mu přijdou domů poštou za cenu až o 70 % nižší než v kamenné oční optice.

Picleft

www.picleft.com

Přihlásil: Roman Provazník

Picleft je nová geo-sociální síť založená na sdílení fotek mezi uživateli. Tyto fotky jsou dostupné pouze v určitém prostoru a lze je tak objevit pouze někde. Tak jak uživatel objevuje fotky na různých místech, vytvářejí se automaticky vazby mezi uživateli. Je to v podstatě kombinace sociální sítě a geocachingu. Kromě webového přístupu využívá Picleft také nativní mobilní aplikace pro Android (https://market.android.com/details?id=dzoukr.picleft).

PlaceRating

www.placerating.com

Přihlásil: Richard Šilha

Hodnocení turisticky zajímavých míst.

Plugo eshop

www.plugofb.cz

Přihlásil: Jiří Melčák, Plugo s.r.o.

Naše Facebook aplikace umí načítat XML feedy pro zbozi.cz, heureka.cz/sk a zobrazovat eshop přímo v záložce na FB. Víme, že naše aplikace není myšlenkově ničím novým. F-commerce v zahraničí dávno funguje, u nás je však v plenkách a konkurenční řešení nás jen přesvědilo v tom, že trh je zcela nepolíben řešením, které bude jednoduché (instalace má 4 kroky a zabere pouhou minutu), bude se uživatelům líbit (pozitivní ohlasy nám rostou každým dnem) jak graficky, tak funkčností, a hlavně které bude univerzální a nebude tak vázané na řešení jediného dodavatele eshop řešení.

Navíc lehkou editací feedů mohou uživatelé nabídnout svým fanouškům zcela výjimečné produkty, které na eshopu nejsou běžně dostupné (bonus pouze pro fanoušky). Proč jsme se nepustili do kompletního eshopu na FB, tak aby zde uživatel nakoupil i zaplatil? Protože sami jako tvůrci zakázkových řešení eshopů víme, že nakupujícímu je prodávající nejvíce schopen nabídnout přímo na eshopu a nebylo by možné udělat jednoduše řešení, které by umožňovalo stejné funkce v košíku jako na konkrétním shopu (slevové kupóny, ceny dopravy dle váhy, velikosti, ceny objednávky atd.)

Poradci sobě

www.poradci-sobe.cz

Přihlásil: Martin Viktora, Pireus s.r.o.

Poradci sobě je nezávislý komunitní portál nejen pro finanční poradce. Dále poskytujeme služby pro jednotlivé poradce jako kontextovou reklamu a inteligentní CRM systém. Jeho vizí je poradce, který má všechny nástroje, aby rozvíjel to nejcennější, co má – svou značku, své jméno.

Portál pre ženy

www.portalprezeny.sk

Přihlásil: Marek Jurák, URI, spol. s r. o., Trenčín

Portál pre ženy…

Proactify

www.proactify.com

Přihlásil: Jiří Kopsa

Proactify.com je online personalizační služba pro ecommerce. Hlavními výhodami jsou jednoduchost integrace do existujících eshopů, unikátní personalizační model stavící na nejnovějších trendech v oblastech machine learningu a sociálních sítí a také performance-based pricing model, kde zákazníci platí za to, co skutečně dostanou.

Procházky.net

www.prochazky.net

Přihlásil: Juda Kaleta

Procházky.net je portál pro snadné vytváření a sdílení oblíbených procházek. Procházku snadno označíte pomocí pár bodů na mapě, krátce popíšete a nastavíte patřičné ohodnocení (obtížnost zaparkování, vhodnost pro psy, kočárky). Samozřejmostí je vyhledávání podle místa, komentování a hodnocení procházek.

PROTimer

www.protimer.eu

Přihlásil: Stanislav Hybášek, MoroSystems, s.r.o.

Online docházkový systém nabízený jako služba. Jednoduchá registrace, okamžité spuštění služby. Koncové zařízení řešeno jako Android aplikace volně ke stažení na Google Marketu. Možno provozovat i na běžném tabletu/telefonu s Android OS. Platí se za aktivní uživatele v systému, business model založený na síti dealerů a partnerů.

PSDdark.com

www.psddark.com

Přihlásil: Boris Šuška, CUPtech s.r.o.

Už jste se někdy zeptali sami sebe, jaké by bylo vytvořit si web pouze z grafického návrhu jen za pár minut bez jakékoliv znalosti programování? Snad každý, kdo se pohybuje kolem tvorby webu, ať už jako designer, developer nebo marketér, se takhle zeptal. A přesně tak jsme se ptali i my.

Rozhodli jsme se, že vytvoříme online službu, která bude kdykoliv a kdekoliv po celém světě přístupná a během pár kliknutí myší či dotyků na displeji umožní lidem nařezat a převést design do zdrojového kódu HTML, přesně tak, jako by to udělal každý zkušený programátor. Našim cílem je jak lidem zkrátit čas, který by vynaložili na převod designu, tak ušetřit peníze na výdaje s tím spojené. Každý freelancer, kodér nebo firma velmi rychle najde způsob, jak jednoduše naši službu využít k daleko větším ziskům.

Relbit

www.relbit.com

Přihlásil: Tomas Srnka, Relbit, s.r.o.

It has become to be quite challenging to run a modern mid- to large-sized web application in this ever-changing socialized age of the Internet. While the number of visitors can go through the roof within mere moments, you can keep adding new physical servers only at a certain rate. You can of course decide to use virtual servers, which can be added within a few seconds, however you will have to maintain the system and you have to posses the skills in order to cluster them into a bigger scalable system.

That is why we have developed Relbit, a cloud platform for web applications written in PHP with MySQL database. Relbit automatically scales the number of running web servers up and down to cover your application needs. When your application needs low resources, you are paying less; in case of increased traffic the peaks are covered. Scalability together with strict compatibility with existing applications using the LAMP (Linux Apache MySQL PHP) stack were the primary goals, which we set for Relbit to fulfill.

We have recently introduced the platform as stable and production ready.

Resumesimo

www.resumesimo.com

Přihlásil: Ladislav Noskaovec

Resumesimo je online aplikace na tvorbu životopisů. Uživatel přijde na stránku, vybere si šablonu pro svoje CV, vyplní potřebná data a služba mu následně dodá životopis v pohledném PDF dokumentu, který lze poslat budoucímu zaměstnavateli.

Skrz.cz

www.skrz.cz

Přihlásil: Petr Kováčik

Skrz.cz je agregátor slevových serverů, který si klade za cíl přesahovat koncept řadového agregátoru. Zjednodušeně řečeno obrací princip slevových serverů: najde uživateli slevu na konkrétní službu nebo produkt v čase, kdy uživatel chce, a v místě, kde chce. Kromě grafické a technické propracovanosti se může Skrz.cz chlubit například možností propojení účtu s Facebookem a následným sledováním oblíbených slev přátel, hledáním slevových akcí ve svém okolí podle mapy, mobilní verzí webu i speciální aplikací pro iPhone a Android.

Každému uživateli Skrz.cz podle nastavených preferencí sestavuje výpis nabídek přímo na míru, umožňuje mu uložení zajímavých slev do “svého výběru” a nabízí možnost hledat pobyty podle cílového regionu. Skrz.cz se snaží přinášet vždy něco navíc, a tak zavedl post Ombudsmana, který pomáhá řešit veškeré problémy s nákupem a problematické reklamace u slevových serverů. Zákazníci se navíc mohou zapojit do Benefit programu, v němž získávají zlaťáky za každý nákup, ať už ho provedou na kterémkoliv slevovém serveru.

Social CRM

www.socialcrm.cz

Přihlásil: Vladimír Pečený

Představte si systém, ve kterém se boří hranice mezi obchodníkem a jeho zákazníkem. Systém bez složitých a nikdy nepoužitých funkcí. Systém s orientací na obchodníka, stejně tak jako jeho zákazníka. Základní agenda, interaktivní Kalendář pro hromadnou správu firemních schůzek a kontaktů, komunikační, dokumentový a fakturační (Q4) subsystém – to vše vzájemně propojené umožní malé a střední firmě efektivně a pohodlně spravovat své zdroje za symbolický poplatek v řádu desetikorun za uživatele a měsíc.

Základní funkcionalitu lze velmi rychle a jednoduše a za poplatek roven investici do “krabicového” software rozšířit o customizovanou část přesně podle požadavků zákazníka. Proč Social CRM? V momentě dostatečné velikosti uživatelské základny dojde ke spuštění inovativní “social” části systému, která umožní všem obchodníkům i jejich zákazníkům vzájemně a propojeně sdílet, plánovat, spolupracovat a vyhledávat.

V tuto chvíli systém využívají dvě pilotní společnosti. Jedna s orientací na custom agendu a druhá s několika desítkami zaměstnanců primárně se zájmem o kalendář, plánování a sdílení dat se svými zákazníky. Systém je nadále kontinuálně vyvíjen a upravován.

Superfaktura

www.superfaktura.sk

Přihlásil: Marek Mahdal, 2day, s.r.o.

Tvorba a sprava faktur, nakladov, hybridna posta pre zivnostnikov a malych podnikatelov.

TaxiCatcher

www.taxicatcher.com

Přihlásil: Pavel Čurda, Leads21 s.r.o.

Cílem TaxiCatcher je poskytnout bezplatný nástroj na vyhledání levného a spolehlivého taxikáře v nejbližším okolí a jednoduché objednání. Taxikářům nabízíme pay-per-call platební model. Platit za naše služby budou, jen pokud jim bude naše služba užitečná. Naši službu chceme poskytovat ve větších evropských městech. Začali jsme s Prahou, kterou známe. Koncem roku jdeme do dalším středoevropských měst.

Jde o LBS (location-based-services) projekt. Základem bude kvalitní mobilní webová platforma s jednoduchou mapou (Google API). Věříme v budoucnost chytrých mobilních telefonů. Naše řešení využívá GPS informace od obou stran – taxikářů i jejich klientů. Na straně klienta budou zobrazeny na mobilu na mapě nejbližší vozy ikonou auta. Bude možné zobrazit i seznam nejbližších vozů taxi. U ikony vozu se bude zobrazovat nickname taxikáře a základní cena za km, po kliknutí na ikonu se zobrazí i další informace. Na straně taxikáře bude jednoduchá two-button aplikace, kterou nám řidič předá svoje GPS souřadnice a řekne tak, jestli je volný nebo obsazený.

Ověřili jsme zájem u taxikářů přes dotazník – taxikáři mají smart mobily, mají málo klientů a nemají problém s permanentním připojením na internet. Další testování poptávky – telefonáty s 10 taxikáři a 10 majiteli – ukazuje zájem o spolupráci jak ze strany individuálních taxikářů (mají málo zakázek), tak majitelů taxi firem (chtěji, aby lidi co pro ně jezdí byli co nejobsazenější a spokojení).

Testomato.com

www.testomato.com

Přihlásil: Michal Illich, Devel.cz Lab s.r.o.

Automatizované testování pro všechny. Jednoduše přidejte několik url, Testomato vám je bude v pravidelných intervalech kontrolovat a pošle vám mailem upozornění, jakmile něco rozbijete. Rozpozná samo časté chyby – debug hlášky, obvyklé error messages, náhle vypadlý kus stránky, vadný http status, atd. Testování trvá vždy jen několik sekund pro celý web.

Trans

www.transgame.net

Přihlásil: Matěj Mainuš

Geolokační hra, kde uživatelé převážejí zboží mezi městy. Podle rychlosti a vzdálenosti dostávají body podle kterých se poté sestavuje žebříček nejlepších.

TranslateKarate

www.translatekarate.com

Přihlásil: Martin Rázus

TranslateKarate.com je online nástroj na správu jazykových verzií webu či aplikácií. Jednotlivé jazykové verzie je možné zdieľať s externými prekladateľmi. Vďaka univerzálnemu API je napojenie na akúkoľvek platformu veľmi jednoduché. Export bežne používaných formátov ako csv alebo gettext. Oproti drahým biznis riešeniam je TranslateKarate možné použiť aj na malé projekty a rýchlo bez komplikovanej implementácie umožniť editovanie obsahu vo viacerých jazykoch. Projekt je zatiaľ v alpha verzii, no aktívne sa používa na preklad viacerých webových aplikácií.

Tripomatic.com

www.tripomatic.com

Přihlásil: Lukáš Nevosád, two bits s.r.o.

Tripomatic.com vznikl, aby usnadnil cestovatelům plánování výletů a dovolených. Uživatelé webu mohou jednoduše zjistit, co zajímavého nabízí vybraná destinace, a vytvořit si cestovního průvodce podle svých požadavků.

Tweetport

www.tweetport.net

Přihlásil: Tomas Zeman

Pokud nestíháte číst váš Twitter feed, ale nechcete, aby vám něco podstatného uniklo, je tu pro vás Tweetport.
Automaticky dostanete na email denně nebo tydně výtah nejlepších odkazů, které lidé, které sledujete, tweetli – a to seřazené podle důležitosti.

Universator

www.universator.com

Přihlásil: Jan Kolář, Universator s.r.o.

Universator je nejen celosvětová databáze škol a univerzit, jež umožňuje srovnání fakult a studijních programů podle vybraných parametrů. Universator dělá současně z výběru školy v zahraniční sociální záležitost. Umožňuje poznat budoucí spolužáky před začátkem studia, umožňuje zeptat se na otázky týkajících se školy, ubytování a jiné. Tím řeší nejen problém se značnou nepřehledností studijních programů, ale také pomáhá se socializací v novém prostředí.

Data jsou získávána jednak od studentů, ale také od škol a z dalších volně dostupných zdrojů (spotřebitelské koše, světové a lokální žebříčky univerzit atd.). Universator participuje na rychle se rozvíjejícím trhu zahraničních studentů s dvojciferným meziročním růstem a předpokládaným zdvojnásobením trhu do roku 2020.

Vuala

www.vua.la

Přihlásil: Zlatko Fedor

Vuala, místo kde si vždy najdete nového kamaráda.

WujiGrid

www.wujigrid.com/logi

Přihlásil: Ondra Červinka, WujiGrid, s.r.o.

WujiGrid je internetová aplikace pro wujigridování. Wujigridování je real-time interakce mezi lidmi, kteří jsou on-line. Pomocí WujiGridu lze společně tvořit, pracovat, bavit se, sdílet a komunikovat. Každý si může vytvořit vlastní prostor, ať již soukromý, sdílený s přizvanými hosty, nebo otevřený komukoliv. Všichni hosté přítomni v určitém prostoru vidí stejná data a aplikace. Všichni s nimi mohou současně pracovat, měnit je a vytvářet. Společně mohou revidovat dokument, prohlížet si fotoalbum z dovolené, domlouvat výlet nebo plánovat projekt. Záleží jen na wuji-aplikacích, které si do tohoto prostoru vložíte. WujiGrid můžete použít v businessu i pro soukromé účely.

Cílem WujiGridu je umožnit propojení a interakci lidí bez ohledu na vzdálenost. Můžete tvořit nové věci s těmi, které byste jinak nikdy nepotkali. Buďte i vy wuji [vudži].

Total
0
Shares
Další články