Kiwi.com uvedlo nový produkt pro letiště: Airport Dashboard jim nabídne přístup k unikátním datům

Společnost Kiwi.com spustila nový nástroj Airport Dashboard, který umožňuje letištím přístup ke specifickým informacím o plánovaných trasách, poptávce i jejich využití pasažéry. Díky němu budou letiště moci analyzovat tržní poptávku a pracovat s toky pasažérů využívajících nestandardních tras, jako nabízí Kiwi.com.

Klíčový produkt Kiwi.com, Virtual Interlining (propojování letů nespolupracujících aerolinek), teď vytváří nové možnosti právě pro letiště. Jejich provozovatelé díky němu budou moci pracovat s novým typem „přestupujícího“ cestujícího a využít data, jako například počty lidí vyhledávajících určité trasy či počty konkrétních rezervací.

Nástroj pro analýzu dat speciálně navržený pro letiště tak předává silnou tržní B2B business intelligence podporující i rostoucí trend „samo-propojení“ na letištích. Dostupný je skrze B2B portál Tequila a poskytuje unikátní sety dat, které může dodat pouze Kiwi.com.

Letištní manažeři mohou například sledovat informace na úrovni O&D (origin&destination) o oblíbenosti různých tras a možnostech leteckého spojení právě na jejich letišti či vytvářet tržní trendy a předpovědi, a to díky jak leteckým, tak rezervačním a vyhledávacím datům na specifické období.

„Díky Airport Dashboard jsme teď schopni nabízet kvalitní datové přehledy trendů Virtual Interlining a tržního chování letištím i dalším hráčům cestovního průmyslu. Ti mohou díky novým trasám vytvářet nové obchodní příležitosti i odhady toků pasažérů při přestupech, například na dálkových letech. Provozní personál na letištích navíc může optimalizovat asistenci pasažérům,“ říká Patrick Zeuner odpovědný za partnerství s letišti v Kiwi.com.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Přihlášku do akcelerátoru podávejte vždy první den, radí čeští Portadi z Berlína

Český tým Portadi už dělí jen tři týdny od Demo Day v prestižním berlínském akcelerátoru Microsoft Ventures. Kromě zásadního překopání produktové strategie stihli za první tři měsíce v Německu načerpat i řadu zkušeností a postřehů – třeba že kdo tam vyrazí hledat investici, musí se rozloučit s velkým kusem své firmy, a že ve svátek se prostě ani ve startupech nepracuje.
Přečtěte si více

Dušan Vítek: Peníze jsou blbá motivace

Už před 13 lety, kdy u nás slovo startup neexistovalo, pomáhal Dušan Vítek rozjet pobočku české společnosti Kerio v Silicon Valley. Na rozdíl od přelétavých startupistů dneška to s ní táhl až do letoška, patnáctileté výročí už spolu však neoslaví - nyní se rozhodl uspět s vlastní službou Portadi, nástrojem pro správu přístupů ke cloudovým službám.