Kickstarter už podpořil na 10 tisíc kreativních projektů

Dva roky stará služba Kickstarter nabírá na obrátkách. Jen za poslední měsíc financovaly stránky prostřednictvím svých stále štědřejších uživatelů tolik nových projektů, jako za celý rok 2009.

Zakladatelé platformy Kickstarter, jež crowdsourcovaným financováním umožňuje vznik originálních projektů, mají důvod slavit. Služba právě překonala laťku 10 tisíc nápadů, které byly úspěšně podpořeny celkovou částkou 75 milionů dolarů. A to už jsou opravdu znatelné peníze.

Velkou část financovaných nápadů tvoří hudební a filmové projekty. Móda, hry a technika jsou oproti populárním mediálním počinům částečně v ústraní. Na následujícím grafu se můžete podívat, jak rychle roste každý měsíc počet úspěšných projektů:

Jen v červnu letošního roku Kickstarter financoval už tolik kreativních nápadů, jako za celý první rok své existence (1044). V současnosti jich každý den dostane zelenou kolem tří stovek. Na tomto pětiminutovém videu je v raketovém tempu zaznamenáno všech 10 tisíc dosavadních odstartovaných projektů:

Držíme palce do dalších let a moc bychom si přáli, abychom se jednou dočkali dosažení 100 tisíc nápadů, které se staly realitou díky podpoře internetové komunity a obešly se i bez lovení investorů.

Via TC

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Lifesta, aneb Groupon pro nevyužité kupony

Svět hromadného nakupování je bohatší o nový rozměr v podobě startupu Lifesta, který na profesionální úrovni zajišťuje obchod s nevyužitými kupony. Jeho cílem je pomoci všem, kdo propásli svou vysněnou nabídku, nebo ji nestihnou či nechtějí využít. A něco na tom trhnout.
Přečtěte si více

Video: Michal Hanus a Zdeněk Svoboda na Startupcampu

Premiéra původně slovenského networkingového formátu Startupcamp přinesla dva zajímavé řečníky a výjimečně hned sedm prezentací startupů. Výživnou přednášku Michala Hanuse o tom, proč už při zakládání firmy přemýšlet o jejím prodeji, a neméně zajímavou prezentaci Zdeňka Svobody, který popisuje obtíže budování globální firmy a nakládání s investicemi, si nyní můžete přehrát ve formě videa.
Přečtěte si více

Spoluzakladatel Facebooku hodlá zachránit svět

Chris Hughes, spoluzakladatel Facebooku a autor internetové volební kampaně, která dostala Baracka Obamu do Oválné pracovny Bílého domu, se rozhodl pomoci s řešením globálních problémů lidstva. Projekt je jmenuje Jumo, pro veřejnost bude spuštěn na podzim. A jak u Hughese jinak, půjde o sociální síť, byť velice specificky zaměřenou.